Bytex Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Og hva har vi lært av dette? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 intenting kommer til å skje med deg. For det første, ingen måte å bevise at det var din faktiske penis. Du kunne ha tatt bilde av et bilde på pcskjermen f.eks. Du sier i tillegg at denne var redigert og ikke synlig. snapchat lagrer ikke bilder. Nekt for alt og ingen kan noen gang ta deg. Nekt for alt, alltid. Du sendte feil, du trykka på feil mottakkernavn, du kom borti, det var ikke din pikk osv osv osv..... slapp heeelt av. Ikke ring noe politi, ikke gjør noe, lev livet og ta lærdom! Anonymous poster hash: e5a7e...5d0 1 Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Si til henne at du angrer fælt og sånn, at du ikke tenkte riktig. Deretter blokkerer du henne. Problem løst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 NEI, da får hun en "kommunikasjons-historie" å vise til. Hvis han beklager seg og hun lagrer den meldingen så har han defakto tilstått! DUMMESTE han kan gjøre. Anonymous poster hash: e5a7e...5d0 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Det finnes ikke noe bevis, ditt ansikt er ikke i et bilde sammen med en penis. Der er du 100% frikjent. Politiet kan prøve og lure deg og si at de har bevis osv. Men du skal bare nekte. Si at det var en spøk, et bilde du fant på nett for moro osv... Men det blir ingen sak, det finnes ikke bevis. Så slapp helt av. Anonymous poster hash: e5a7e...5d0 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Drit i å ring politiet. Anonymous poster hash: 46425...726 Hvordan ellers finner man ut om man er anmeldt? (Skal bare spørre om jeg er anmeldt generelt) Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Og hva har vi lært av dette? maaaaassseeee. Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Si til henne at du angrer fælt og sånn, at du ikke tenkte riktig. Deretter blokkerer du henne. Problem løst. har sagt det. har blokkert henne Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Til TS: Ikke bli stresset, folk her bare overdramatiserer, inkludert hun jenta. Dette skjer hver dag. Hun anmelder deg aldri i livet om hun ser at du angrer. Folk er ikke så slem mot de sårbare. Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 kan jeg ringe politiet å spørre generelt om jeg er anmeldt? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ikke så stor aldersforskjell, så tviler på at noe kommer til å skje, selv om han blir "tatt" Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Til TS: Ikke bli stresset, folk her bare overdramatiserer, inkludert hun jenta. Dette skjer hver dag. Hun anmelder deg aldri i livet om hun ser at du angrer. Folk er ikke så slem mot de sårbare. har dette skjedd med deg? bare lurer Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hun anmelder deg aldri i livet om hun ser at du angrer. Folk er ikke så slem mot de sårbare. Er du seriøs? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hvordan ellers finner man ut om man er anmeldt? (Skal bare spørre om jeg er anmeldt generelt) Oppringing eller brev hvor du blir bedt møte til avhør. Anonymous poster hash: 46425...726 Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 tror ikke hun har anmeldt meg enda. Jeg angrer så fælt! Aner ikke hvorfor jeg sendte.... Kan det hjelpe å ta kontakt med politiet om dette? Hva skjer da? Den anger du har/føler tror jeg mer er hva som faktisk kan skje videre. Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Men kan jeg f.eks. ringe politiet imorgen å høre om jeg er anmeldt generelt? Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Du er ikke anmeldt. Gå videre med livet. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 tror ikke hun har anmeldt meg enda. Jeg angrer så fælt! Aner ikke hvorfor jeg sendte.... Kan det hjelpe å ta kontakt med politiet om dette? Hva skjer da? Sendte jo dette på mandag. om jeg ringer politiet og spør om jeg er anmeldt og jeg ikke er det. hva er sjangsen for at hun har glemt det? Tror hun sa at hun ikke anmeldte meg. Hun sletta meg fra venner og blokkerte meg. (jeg gjorde det samme) kan jeg ringe politiet å spørre generelt om jeg er anmeldt? Men kan jeg f.eks. ringe politiet imorgen å høre om jeg er anmeldt generelt? Ta med bildet for sikkerhetskyld så de raskere finner frem til anmeldelsen om de har mottatt den. Eller ta alle råd som alle har gitt deg i tråden. IKKE ring politiet. Er du anmeldt så er du anmeldt, da vil DU bli kontaktet av politiet. Er du ikke anmeldt så er du det ikke og da vil du ikke bli kontaktet av politiet. Hva har det å si om du vet om du er anmeldt eller ikke? Det er ikke noe har kontroll over uansett. 3 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 tror ikke hun har anmeldt meg enda. Jeg angrer så fælt! Aner ikke hvorfor jeg sendte.... Kan det hjelpe å ta kontakt med politiet om dette? Hva skjer da? Sendte jo dette på mandag. om jeg ringer politiet og spør om jeg er anmeldt og jeg ikke er det. hva er sjangsen for at hun har glemt det? Tror hun sa at hun ikke anmeldte meg. Hun sletta meg fra venner og blokkerte meg. (jeg gjorde det samme) kan jeg ringe politiet å spørre generelt om jeg er anmeldt? Men kan jeg f.eks. ringe politiet imorgen å høre om jeg er anmeldt generelt? Ta med bildet for sikkerhetskyld så de raskere finner frem til anmeldelsen om de har mottatt den. Eller ta alle råd som alle har gitt deg i tråden. IKKE ring politiet. Er du anmeldt så er du anmeldt, da vil DU bli kontaktet av politiet. Er du ikke anmeldt så er du det ikke og da vil du ikke bli kontaktet av politiet. Hva har det å si om du vet om du er anmeldt eller ikke? Det er ikke noe har kontroll over uansett. er litt stresser og det tar sikkert litt tid før saksbehandlingen er ferdig? pluss jeg skal til sverige i løpet av uka og vil helst ikke føle stress da:() Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Du oppnår ingenting med å høre med politiet om du er anmeldt. Om du ringer i morgen og de sier nei, du er ikke anmeldt, så kan det likevel hende at hun anmelder deg neste uke og da er du like langt. Slapp av, dette går bra. Om du sladdet over pikken på bildet så har du jo bare sendt bilde av lårene dine, det er vel ikke verdens undergang. Det lureste du kan gjøre er å prøve roe deg ned selv om det kanskje ikke er enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg