nor50 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Har egentlig sagt jeg aldri skal ha curved TV, men når LG 55C6V koster 15000,- og E6 31000,- var ikke valget så vanskelig... Koplet den opp nå, men har ikke gått gjennom innstillinger av bildet enda. Bare satte på Angry Birds 4K BD fra Samsung sin 4K BD, 8500 etter eller annet, og FOR et bilde det var! Jeg hadde håpet på en ny 3D-OLED i år, men siden LG skippet det måtte jeg sikre meg en nå. Håper jeg kan bli like fornøyd med andre kilder og. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Har egentlig sagt jeg aldri skal ha curved TV, men når LG 55C6V koster 15000,- og E6 31000,- var ikke valget så vanskelig... Koplet den opp nå, men har ikke gått gjennom innstillinger av bildet enda. Bare satte på Angry Birds 4K BD fra Samsung sin 4K BD, 8500 etter eller annet, og FOR et bilde det var! Jeg hadde håpet på en ny 3D-OLED i år, men siden LG skippet det måtte jeg sikre meg en nå. Håper jeg kan bli like fornøyd med andre kilder og. Du får stikke innom avforums da, her har vi to aktive tråder ene er mer dedikert for bilde oppsett og vi har egen excel fil med div innstillinger som er godt testet og blir oppdatert ettersom aktive brukere finner nye funn. Det er snakk om OLED-lys, kontrast, lysstyrke etc å ikke farger / hvitbalanse da det gir lite mening å kopiere andre sitt oppsett her. Det er betydelig forskjell fra ut av boksen innstillingene. Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Bra pris på C6 Oled tvn pluss C6 har 3D og bedre prossessor mot Biltema B6 Oled som enda ikke har fått HDR game mode i EU Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Bra pris på C6 Oled tvn pluss C6 har 3D og bedre prossessor mot Biltema B6 Oled som enda ikke har fått HDR game mode i EU Biltema...? Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 B6 har sine feil avforum uk har endel glade eiere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå