Dobbeltabbe Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 I omtalene av nettbrettet står det at det er kompatibelt med minnekort opp til 128 GB. Jeg har et 256 GB liggende, hva skjer om jeg bruker det? Kortet blir registrert og jeg kan flytte apper til det, er det da noe problem ved å bruke det istedenfor et 128 GB kort? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Neida, du skal fint kunne bruke korte uten problemer, men du vil ikke kunne bruke mer enn 128GB av kortet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 I omtalene av nettbrettet står det at det er kompatibelt med minnekort opp til 128 GB. Jeg har et 256 GB liggende, hva skjer om jeg bruker det? Kortet blir registrert og jeg kan flytte apper til det, er det da noe problem ved å bruke det istedenfor et 128 GB kort? Sannsynligvis testet de aldri med større kort enn 128 og slike spesifikasjoner blir aldri oppdatert. Klarer det først mer enn 64GB bør ikke 256 være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå