Krig og fred Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg kjøpte en sofa hos Skeidar som jeg fikk levert på døren. Viste seg at møbelet hadde en modul med knekt materiale så jeg måtte sende inn reklamasjon samme dagen som jeg mottok sofaen. Jeg har nå ventet over en måned på at de skulle sende meg ny del, altså jeg har ikke fått montert sofaen min. Kan jeg kreve fratrekk i prisen eller lignende? Jeg har allerede betalt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Si at du vil heve kjøpet og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Takk, har gjort det nå. Da gjenstår det vel bare å vente to uker før jeg får svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå