rofl2 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg synes jeg har sett noe om Windows10 + Windows XP, men det kan hende jeg tar feil. Så det jeg lurer på er vel bare hvorvidt det finnes noen muligheter for XP-funksjonalitet av noe slag i en Windows10 installasjon? Og i tilfelle, hva betyr det i praksis? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Du hadde XP mode i Windows 7, men den muligheten ble borte i Win8.x og selvsagt i Win10. Du kan ev. kjøre XP som en virtuell pc da, men du får ikke de funksjonen som du fikk med XP mode i Win7, som bl.a at du kunne starte opp XP programmer direkte fra Win7. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Du hadde XP mode i Windows 7, men den muligheten ble borte i Win8.x og selvsagt i Win10. Du kan ev. kjøre XP som en virtuell pc da, men du får ikke de funksjonen som du fikk med XP mode i Win7, som bl.a at du kunne starte opp XP programmer direkte fra Win7. Jeg har faktisk en Win 7 CD men har ikke vært obs på at man altså kan kjøre XP modus i Win 7, så det må jeg prøve. Likker ikke Win 7 native modus i hvertfall Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Så du vil ha et XP-skin til Windows 7? Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Så du vil ha et XP-skin til Windows 7? Ja det var noe sånt jeg hadde i tankene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå