Gå til innhold

Opprette Facebook konto


NickNack

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fant ikke noe egnet forum så jeg prøver her.

 

Jeg har egentlig null interesse av Facebook, men ser at mye foregår på Facebook og når jeg ikke har konto får jeg irriterende beskjeder om at jeg må logge inn osv. for å fortsette. Så jeg vurderer å opprette en konto og har noen spørsmål.

 

1. Hvor lite info kan jeg oppgi om meg selv under registrering? Vil jo helst slippe å oppgi noe annet enn navn og evt. mail.

 

2. Hva kreves for at kontoen ikke stenges? Må det være noe aktivitet der? Må jeg legge ut noe bilde eller annet? Må jeg ha venner der?

 

3. Har Facebook Norsk support telefon hvor man kan snakke med et menneske?

 

4. Finnes det et annet forum som er bedre egnet til disse spørsmål?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Fant ikke noe egnet forum så jeg prøver her.

 

Jeg har egentlig null interesse av Facebook, men ser at mye foregår på Facebook og når jeg ikke har konto får jeg irriterende beskjeder om at jeg må logge inn osv. for å fortsette. Så jeg vurderer å opprette en konto og har noen spørsmål.

 

1. Hvor lite info kan jeg oppgi om meg selv under registrering? Vil jo helst slippe å oppgi noe annet enn navn og evt. mail.

 

2. Hva kreves for at kontoen ikke stenges? Må det være noe aktivitet der? Må jeg legge ut noe bilde eller annet? Må jeg ha venner der?

 

3. Har Facebook Norsk support telefon hvor man kan snakke med et menneske?

 

4. Finnes det et annet forum som er bedre egnet til disse spørsmål?

 

Du behøver ikke å oppgi noe som helst informasjon som har med deg selv å gjøre. Kontoen blir ikke slettet uten videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et spørsmål til:

 

Må man skrive sitt virkelige navn? Jeg klikket nå på "registrer deg" og ser det står "Når du bruker det virkelige navnet ditt, er det enklere for venner å finne deg"

 

Det tyder jo på at man ikke bør det?

 

Nei, ingen som sjekker dette. Velg et helt tilfeldig og vanlig navn. Du trenger ikke profilbilde heller. Facebook VIL mase om dette, men det kan du bare overse.

Lenke til kommentar

Navn: Du velger vel dette som du selv ønsker, men om du vil legge til tidligere klassekamerater eller noe slik er det jo selvfølgelig lettere for dem å vite at det er deg.

 

Om kontoen slettes etter en stund kan godt være, men har aldri hørt noe om tilfeller hvor dette har skjedd. Kjenner jo flere som bare er inne engang i året for å skrive godt nytt år.

 

Angående det med norsk support tviler jeg sterkt på, men du finner alle mulig spørsmål du måtte ha besvart på dems hjelp side, ellers mener jeg det finnes en mulighet hvor du kunne sende en Mail.

 

Forum: Det finnes vel ute der ett sted, men tviler på st det står på norsk hvis det er ett krav. Facebook har ihvertfall en veldig fin hjelp funksjon som besvarer det meste.

 

Hvis man finner ut at Facebook ikke er for en, så er det jo veldig enkelt å deaktivere profilen sin, hvor alt blir slettet. Har personlig hatt Facebook nå i en årrekke hvor jeg ofte har tenkt på å slette profilen min, men har enda ikke hatt ballene nok til å slette den. ( må følge med på folk vettu ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...