larsugle Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har bare 4x agp på hoverkortet? Har det noe å si? Vil skjermkortet fungere dårligere på en 4x agp enn på en 8x agp? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Øyet kan faktisk ikke oppfatte mer en ca. 27 bilder i sekundet... TV og film etc blir laget med 30 bilder per sekund... Av en eller grunn som jeg ikke vet virker det likevel som om det lagger i CS når fps'en går under 40 Jeg river meg nesten i håret hver gang jeg hører slike uttalelser. Beklager, men det er ikke noe med deg. PC/Konsoll spill er ikke Film! How many frames can humans see? Og øyet er ikke et så enkelt instrument at man kan si øyet oppfatter det eller den mengden med "frames".... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 CS kjøres jo på et gammelt DirectX. Du vil få bedre FPS med TI4200 enn R9600. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ser at det faktisk er mange som faktisk skjønte at svaret mitt var Nei - og ikke for ingenting. Synd det "z1nox" - å være så bastant at man hiver seg over folk med den mentaliteten der............. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har bare 4x agp på hoverkortet? Har det noe å si? Vil skjermkortet fungere dårligere på en 4x agp enn på en 8x agp? Nei. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har 100fps med 799mhz PIII og Ati All In wonder Radeon (7000) 32mb ddr og 512 sys minne (ikke konstant 100 tho) Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 hva er egentlig forskjellen mellom 4x og 8x agp? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Øyet oppfatter opptil 60 fps, men når man kjører et spill på 60 fps så går det helt greit å spille det, men man føler at det gåt glattere med 100fps selv om man ikke oppfatter beildne så sår spillet glattere... Lenke til kommentar
ShurA*AkumA Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 nå er jeg VELDIG oppgitt her. jeg spiller da tilfeldigvis cs 1.6 og har 25 fps noe som da er i håp om å få bedre fps jaktet jeg på et nytt skjermkort og hadde radeon 9600xt i sikte. Nå kommer det teite, her står det at man trenger bedre cpu også. jeg sitter jo her med en amd athlon 1700++ noe som er i forhold til intel pentium 4. noen råd om bedre fps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå