Gå til innhold

100 fps med radeon 9600?


larsugle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var en kis her som sa at øyet bare kan oppfatte 30fps, så jeg ser ikke helt pointet ;)

Den kisen tar feil. Prøv å spill ett spill med 30 fps. Deretter på 85/100 (whatever max liksom) så ska du se at det e forskjell.

 

P.S.

Ikkje prøv det med civ 3 eller noe sånt da :p

 

P.P.S.

Film telle heller ikkje under dette. Blir på ein annen måte liksom (utenfor min evne til å forklare).

Lenke til kommentar

Counter-Strike 1.6 er meget cpu krevende, så om du får 100fps eller ikke med det kortet, avhenger i stor grad av prossesoren din.

 

Eksempel:

Jeg hadde tidligere Radeon 9700 og AMD Athlon XP1800+. Med dette oppsettet fikk jeg store fpsdrops når jeg møtte fiender og på åpne plasser. Ofte fra 100 til ca. 60fps. Nå har jeg byttet ut min XP1800 med en xp2500+. Med dette oppsettet, har jeg ikke fått under 100fps en eneste gang (aztec 16 players).

Lenke til kommentar
Det var en kis her som sa at øyet bare kan oppfatte 30fps, så jeg ser ikke helt pointet ;)

Den kisen tar feil. Prøv å spill ett spill med 30 fps. Deretter på 85/100 (whatever max liksom) så ska du se at det e forskjell.

 

P.S.

Ikkje prøv det med civ 3 eller noe sånt da :p

 

P.P.S.

Film telle heller ikkje under dette. Blir på ein annen måte liksom (utenfor min evne til å forklare).

Øyet kan faktisk ikke oppfatte mer en ca. 27 bilder i sekundet... TV og film etc blir laget med 30 bilder per sekund... Av en eller grunn som jeg ikke vet virker det likevel som om det lagger i CS når fps'en går under 40

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...