Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Det ble forhåndsbestillt mer enn antall butikkene fikk før man visste noe om tilgjengeligheten. Produktet har ikke blitt dyrere selv med for lite enheter, folk som har forhåndsbestillt har ikke betalt mer, de aller fleste som har forhåndsbestillt hadde kjøpt alikevel. Hva er det du ikke forstår? Forklar hvordan Nintendo tjener mer, de får ikke penger for de forhåndsbestillingene de ikke klarer å levere. Edit; Herreminhatt når skal jeg lære meg at det er nytteløst å få en kverulant som deg til å forstå noe eller komme med et svar som gir mening. Endret 17. februar 2017 av 4 3 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Det ble forhåndsbestillt mer enn antall butikkene fikk før man visste noe om tilgjengeligheten. Produktet har ikke blitt dyrere selv med for lite enheter, folk som har forhåndsbestillt har ikke betalt mer, de aller fleste som har forhåndsbestillt hadde kjøpt alikevel. Hva er det du ikke forstår? Forklar hvordan Nintendo tjener mer, de får ikke penger for de forhåndsbestillingene de ikke klarer å levere. Edit; Herreminhatt når skal jeg lære meg at det er nytteløst å få en kverulant som deg til å forstå noe eller komme med et svar som gir mening. Ærlig talt, det er da vitterlig ikke kverulering å poengtere at "limited edition", og liknende er en markedstaktikk som brukes? Grunnen til at det (kan) virke er at flere folk kjøper det, fordi folk misliker å "gå glipp av noe", det så vi eksempler på i den andre tråden, hvor folk spesifikt kjøpte fordi de var redd for å ikke få produktet. AtW 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Er det sikkert at de fortsatt skal selge den? Jeg fikk nettopp mail i fra CDON hvor de nå har fått bekreftet av importøren at de IKKE får tak i flere eksemplarer, og at jeg ikke får levert min. (Bestilte ca midt i oktober). Lenke til kommentar
knorkie Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 gir totalt faen i nitendo ... jeg boikoter dette dritten av et firma ... jeg håper de går konkurs .. og at de kan reise til ... SKAL aldri bestille noe .. eller kjøpe noe i fra nitendo IGJEN Lenke til kommentar
knorkie Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 og jepp jeg bestilte hos komplett i september ... og fikk ikke .. så joda ... fitendo er knall ... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Nintendo Classic Mini er emulering og kjører veldig forskjellig fra maskinvare. Bedre å kjøpe Analogue NT mini som i det minste er FPGA-simulering av kretsene og leser rett fra kassett. Endret 4. mars 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå