akelbo Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 – Vi får bare vente å se, forteller konsollgiganten.Horizon: Zero Dawn kan bli Sonys neste store spillserie Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ser lovende ut. Synd det ikke kommer til pc. 3 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) EDIT: Fant ut av det. Endret 16. februar 2017 av IceBlitz Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ser lovende ut. Synd det ikke kommer til pc. ja, egentlig. alle ekslusive spill er egentlig bare tull. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Finnes det nude patch til dette spillet? Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) For å si det rett ut jeg har null tro på Horizon Zero Dawm og Guerilla Games. Enda et åpen verden spill som kommer til å bli kjedelig etter x antall timer. GG kan heller ikke kunsten å fortelle en engasjerende historie. Figurene ser og føles uinspererende og platte ut.Det GG er flinke på er å lage et pent spill men HZD er ikke like imponerende i det departementet som sa Killzone spillene (1 og 2) kom ut.Med mindre alle gameplay videoer / trailere vi har fått sett til nå, bare viser 1/10 av spillet og historien, og de har to-tre ess ermet, så er jeg sikker på at HZD vil bli en kalkun og være glemt innen en uke eller to etter lansering. Maks 7/10 fra Gamer.no og de kommer til å klage over samme greiene jeg har nevnt her.Jeg ser virkelig ikke hypen ved dette spillet asså. Må også nevne at de har kjørt seg inn i et hjørne med fiendesignet. Hvor mange roboter på 2 eller 4 bein kan du drepe før du er dritt lei.Kampsystemet ser helt latterlig ut også, veldig Arcade, og kler ikke spillet i det hele tatt.Nei huff, dette blir en av årets skuffelser. Endret 16. februar 2017 av Camrot To innlegg flettet sammen 5 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Synd det tekniske blir begrenset av en konsoll. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Dropper glatt HZD pga Shift og Zelda som kommer samtidig. Endret 16. februar 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ohhhh.... 110% enig med deg. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Gleder meg sykt til dette spillet. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Finnes det nude patch til dette spillet? Slikt funker kun på pc versjonen som ikke kommer. Synd det tekniske blir begrenset av en konsoll. Begrensingen er hovedsakelig den over. De fleste rene pc spill pleier å ha temmelig lave minimum systemkrav siden utvikler ønsker å maksimere kundebasen. Svake konsoller var hovedsakelig et problem ved forige generasjon og da mest lite minne. Ikke PS4 / One, ja godt mulig det blir et problem etter 2020 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Begrensningen er over? Hvilken verden lever du i? Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Håper dette blir siste spiker i kista for sandkassespill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Håper dette blir siste spiker i kista for sandkassespill. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Håper dette blir siste spiker i kista for sandkassespill. Hvorfor det? Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden. Spill som Grand Theft Auto V (Metacritic 96), Fallout 4 (Metacritic 84), Middle-earth: Shadow of Mordor (Metacritic 84), Metal Gear Solid V (Metacritic 91) og The Witcher 3 (Metacritic 93) sier noe annet en middelmådighet for å nevne noen få. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Gleder meg til dette spillet men avventer anmeldelser. Regner med at dere har anmeldelse av dette spillet på release? Eller skal dere pumpe ut flere Se og Hør artikler angående E-sport og PewDiePie? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Dropper glatt HZD pga Shift og Zelda som kommer samtidig. Må spille Horizon: Zero Dawn å Zelda, for Horizon: Zero Dawn ser helt jevla bra ut. å det samme med Zelda men bare i Switch ikke i WiiU da, Gleder meg sykt til dette spillet. Fy faen gledet meg helt jevla sykt mye til Horizon: Zero Dawn. Endret 19. februar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden. Spill som Grand Theft Auto V (Metacritic 96), Fallout 4 (Metacritic 84), Middle-earth: Shadow of Mordor (Metacritic 84), Metal Gear Solid V (Metacritic 91) og The Witcher 3 (Metacritic 93) sier noe annet en middelmådighet for å nevne noen få. Du mener, for å nevne de siste oppfølgerne til godt sementerte spillserier? Og shadow of mordor var middelmådig. Nemesis-systemet var kult, stemmeskuespillet var bra men resten var meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå