zano Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Idag kjøpte eg en E 200 mersedes Benz så kjørte eg hjem, etter 2 timmer kommer dette opp motor feil . Er dette noen ved hva er dette når mann få opp motor feil lamp ? Endret 15. februar 2017 av zano Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Bedre om du lager din egen tråd. Motorlampa kan representere flere hundre mulige feilkoder. Er ikke så mye annet å gjøre enn å kontakte noen du kjenner eller et verksted som har mulighet til å lese ut feilkoder med diagnoseapparat. Lenke til kommentar
zano Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Bedre om du lager din egen tråd. Motorlampa kan representere flere hundre mulige feilkoder. Er ikke så mye annet å gjøre enn å kontakte noen du kjenner eller et verksted som har mulighet til å lese ut feilkoder med diagnoseapparat. Takk for hjelpen . Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Her er diagnoseapparat nødvendig ja. Det er også stor forskjell på E200 og E200.. Her vet vi ikke en gang hvilken generasjon det er (124,210,211,212,(213 er det neppe)) og om det er en bensin- eller dieselmodell.. Jeg anbefaler å bruke Star eller diagnose hos verksted, de der billige OBD2-greiene funker som regel dårlig. Lenke til kommentar
zano Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Her er diagnoseapparat nødvendig ja. Det er også stor forskjell på E200 og E200.. Her vet vi ikke en gang hvilken generasjon det er (124,210,211,212,(213 er det neppe)) og om det er en bensin- eller dieselmodell.. Jeg anbefaler å bruke Star eller diagnose hos verksted, de der billige OBD2-greiene funker som regel dårlig. Takk for info . I dag har bilen vært på verksted og bilen fikk diagnose og de sier dette hva noen med luftmåleren . De sier de må bestille noen deler fra Tyskland . Bilen er 2003 modul og Bensin E200 Kompressor . Endret 16. februar 2017 av zano Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Da slapp du relativt billig unna.Luftmassemåler koster ikke allverden og er en helt vanlig feil på såpass gamle biler. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Sørg uansett for å sjekke opp registeret dersom ikke det er gjort nylig, disse motorene har dessverre hatt ganske hyppige registerproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå