Eplesaft Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hei! Jeg fant nylig igjen min gamle Nintendo 64 som jeg ikke har brukt på år og dag. Prøver å plugge den inn til TV-en, men det går ikke. Jeg har visst en gammel rf-modulator, som jeg ikke har erfaring med eller aner hvordan funker. Jeg lurer derfor på om hvor det går an å kjøpe en composite AV-kabel eller SCART-kabel som er kompatibel med Nintendo 64? :-) Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hei! Jeg fant nylig igjen min gamle Nintendo 64 som jeg ikke har brukt på år og dag. Prøver å plugge den inn til TV-en, men det går ikke. Jeg har visst en gammel rf-modulator, som jeg ikke har erfaring med eller aner hvordan funker. Jeg lurer derfor på om hvor det går an å kjøpe en composite AV-kabel eller SCART-kabel som er kompatibel med Nintendo 64? :-) http://www.nesconnector.se/snes-n64-svideo-tv-kabel?gclid=CK65v5uDk9ICFVtnGQodjjoNWA Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Hei! Jeg fant nylig igjen min gamle Nintendo 64 som jeg ikke har brukt på år og dag. Prøver å plugge den inn til TV-en, men det går ikke. Jeg har visst en gammel rf-modulator, som jeg ikke har erfaring med eller aner hvordan funker. Jeg lurer derfor på om hvor det går an å kjøpe en composite AV-kabel eller SCART-kabel som er kompatibel med Nintendo 64? :-) Takker :-) Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hei! Jeg fant nylig igjen min gamle Nintendo 64 som jeg ikke har brukt på år og dag. Prøver å plugge den inn til TV-en, men det går ikke. Jeg har visst en gammel rf-modulator, som jeg ikke har erfaring med eller aner hvordan funker. Jeg lurer derfor på om hvor det går an å kjøpe en composite AV-kabel eller SCART-kabel som er kompatibel med Nintendo 64? :-) Takker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå