Gå til innhold

Program til å holde styr på codecs

unwill

Anbefalte innlegg

Jeg brukte GSPOT, og de sa at alt var ok, men lyden ikke kunne spilles

Fikk denne mld;

DirectShow partially succeeded to play file. The actual text of the error or warning is: Special Note: GSpot determined this audio should play, yet it didn't, and the format code is 0x160 or 0x161. This combination of conditions is a likely indicator that the Microsoft WMA codec is attempting to play DivX 3 audio, or vice versa - an unfortunate result of original DivX designers' neglect to use a distinct format code. The ability to play this audio may be dependent on the installation or uninstallation of at least the audio portion of the DivX 3.11 codec. This codec may also be referred to as "DivX audio version 4.0x"

Vel, jeg må vel få unninnstallert noen codecer, men vet ikke hvordan.

Finnes det et program som holder styr på hvilken codec jeg har innstallert, og gjerne en uninnstallmetode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant audio codec i device manager, for moroskyld, disable alle en etter en, men gjett hva.. fortsatt ingen lyd etter at jeg har disablet alle, men det rare er... de som funket før funker nå også. (bare testet noen).

Det betyr at den audio codec listen kan ikke være komplett... noen forslag?

btw. jeg innstallerer ikke codec pack.... innstallerer en og en, og bare det jeg trenger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...