Ducklink Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Ser jo bra ut det der. Du skulle ha en WD hardisk? Jeg har en slik selv og jeg vet at den BRÅ-Å-Å-ÅKER!!!! Jeg kan anbefale en Seagate Barracuda, de mest stillegående hardisker på markedet + at de koster mindre. [offtopic]Hva mener du med at de bråker? jeg sitter her med to stykker av den HDD'en han skal ha og jeg synes ikke de bråker... [/offtopic] Han mener at 39db Brååker Jeg hadde investert i en 120gb eller større seagate SATA disk Endret 27. desember 2003 av Ducklink (nybegynner) Lenke til kommentar
sete Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg sitter med en WD 80GB JB og jeg kan mener at den lyden som kommer ifra den er bråk i forhold til den min Seagate 120GB lager Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) på komplett står det at 8o gb wd har 35db men alt varierer jo modell til modell mens seagaten har bare 25db Endret 27. desember 2003 av Ducklink (nybegynner) Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 .....så _BØR_ du oppgradere til Radeon 9800XT 256MB... Dèt var vel å ta i ... ? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ....hvis man tenker Økonomi ... Også "Økonomi" med liten "ø" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå