VRK18 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Du møter Trump og får lov til å stille ett spørsmål. Hvilket spørsmål velger du? Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Før man kan spørre han om noe bør han vel kobles til en løgndetektor. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Han hadde ikke svart på det uansett, så jeg ser ikke helt poenget. Han er flink til å snakke seg rundt spørsmålet. Gjelder omtrent alle politikere, egentlig. Så i stedet for å spørre ham om noe seriøst, så hadde jeg spurt om å få ta et bilde sammen med ham. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hadde spurt om jeg kunne få 2 millioner kroner for å spre et godt rykte Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Det jeg ville ha silt er: Hvor stort kan din ego egentlig bli? Bare hvis han hadde svart, da er ikke egoet hans så tor. Hvis han ikke hadde svart, da er det et tegn på at hans ego er enorm. PS: En form for lurespørsmål. Man må stille ham et lure spørsmål. Uansett hva han velger, så vil han gi et svar ubevist. ^^ Endret 16. februar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg ville spurt han: Fikk du en valentines hilsen fra VR-Katten? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Har du tatt en hårtransplantasjon? Eller Hvorfor er du gulrotfarget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå