MrLuni Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg er noob på Mac, men der kan jeg bruke GuitarRig5 samtidig som YouTube. Jeg får ikke til det på min PC. Noen tips? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 GuitarRig stand-alone? Prøv med forskjellige drivere. Asio4all skal funke bra med mange noob-lydkort Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Bruket du lydkoret i eksklusiv modus vil det sperre ute andre apper som prøver å sende ut lyd. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 har ikke noe extra lydkort. Og ja jeg bruker Asio4all. Men hvorfor går det på mac og ikke pc? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Vanligvis har Windows sin egen audio bus og så mikses dette sammen med andre lydkilder (eks asio) i lydkortet. Problemet ditt kan komme av 2 ting slik jeg ser det; enten er det feil innstillinger i driveren eller er lydkortet du har så entry-level at det ikke takler flere kilder. Har forsåvidt ingenting med om det er win eller mac (eneste mac setter inn rimelig gode lydkort i sine maskiner). Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Så jeg trenger et lydkort? Eks på noe prisnivå jeg må opp på? Jeg er ikke så superkresen på lydkvalitet. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Steinberg (yamaha) sine er billig og bra. Koster fra 1000kr og opppover (ekstern USB) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Masse produsenter av dette. Kan være smart å gå for en annerkjent produsent som har greie specs og som har fått dreis på driverene. Ikke noe imot Steinberg, bare generelt råd. Kjip å betale for å få problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå