Raphaug Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har grubblet litt over dette.. Hvordan fester jeg med strips da? Skruer hadde vært lettest. Hva tror dere? !PS!: Noen her som har skisser til skjæring av hull med mål osv. til radiator? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 vel, vil anbefale skruer. Strips funker nok fint, men med skruer blir det estetisk finere og meir driftsikkert. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hvilke skruer da? lengde , størrelse osv? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det kommer jo helt ann på radiatoren di skal feste. Blir liksom som å spørre; "Hva passer best til dress, støvler eller pensko" "Nei det blir nok penest med pensko" "Hvilken tørrelse trenger jeg? Farge? Fassong?" Ehhhhh... det er litt vanskelig å svare på Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 hah! det er en AC240 EVO med 2 stk titan 120mm vifter! Skjønner du nå eller? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det kommer jo helt ann på radiatoren di skal feste. Blir liksom som å spørre; "Hva passer best til dress, støvler eller pensko" "Nei det blir nok penest med pensko" "Hvilken tørrelse trenger jeg? Farge? Fassong?" Ehhhhh... det er litt vanskelig å svare på Står jo i topic Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg brukte bare vanlige vifteskruer når jeg festa min. Dersom du skal ha kabinettak ->vifter-> radiator så går det veldig greit. Jeg lagde først et lite hull/hakk med en syl og så laga jeg hull med en vanlig borr. Har aluminiumskabinett så ikke så vanskelig. du finner både sorte og blanke slike skruer. Du kan kanskje benytte noen adre, men har ikke sett på hullene en ac raddis har så kan ikke si noe bestemt. ta en tur på byggmakker og du finner sikkert noe i "skrueavdlelingen" som passer fint. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Stonescream: Skal ha kabinett->vifte->Radiator ja Men hva fester jeg radiatoren->viftene med da? Har vifte skruer, så det er i boks Lim? Strips? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sikkert huller på dem for vanlige kabinettskruer, er ivertfall det på blackice radiatorene. Men det ser du jo når radiatoren kommer. For all del, bruk skruer. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Skruer,penest og best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå