Black Star Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Lurte på om noen kunne hjelpe meg med ett lite problem. Jeg har en 8086 maskin, men mangler DOS på 5 1/4 disker så jeg får ikke bootet den. Har du en eldre versjon av DOS på 5 1/4 disketter? I såfall er jeg interessert i å kjøpe de av deg! (meldingen blir antakeligvis sletta fra denne diskusjonen, men jeg prøver nå allikevel). På forhånd takk. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har DOS 3.3, 4.01, 6.2 og 6.22 på 3.5"-disketter, og jeg har en del 5.25" (360KB, 500KB og 1.2MB) liggende+5.25" diskettstasjon som funker (tror jeg). Skal sjekke hvor mye som funker til i morgen, hvis jeg får det til kan jeg snaile deg en floppy. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Kjempefint. Det hadde jeg satt pris på. Jeg betaler selvfølgelig dine utlegg pluss en liten sum for jobben. Thanx Runar Lenke til kommentar
titus Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Er du interessert i 3 knappers Logitech Hi-resolution mus til PC'en? Den leveres komplett med ISA-kort og programvare på 5 1/4 " disketter. Blir din for en latterlig lav sum. Mvh Titus Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Eh... Er du klar over hvor gammel denne maskinen er? :smile: Lenke til kommentar
titus Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Ja da, jeg har brukt musen selv på min første PC, en 8086 8 MHz PC som jeg kjøpte brukt i 1988. Maskinen var oppgradert med harddisk på 20 Megabyte (prisen på en slik harddisk var jo kommet helt ned i 4000 kr... Mvh Titus Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Er det de sexy boksene med radioaktivt-utslipp grønt på svart bakgrunn, kvadratisk mus og en på-av knapp på størrelse med en gjennomsnittlig jordfeilbryter? Tror jeg hadde en sånn en gang. Packman har aldri vært det samme siden... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg må innrømme at jeg ikke har sett maskinen (bare et bilde av fronten). Har kjøpt den brukt, men ikke fått den enda. Radioaktiv? Hmmm... jaja. Alt er jo kreftfremkallende nå for tiden. :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Slike tråder passer bedre under Programvare, flyttes Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Sorry, glemte å teste i går (så endelig LotR:) Greier aldri å huske sånt hvis jeg ikke gjør noe for det, nå har jeg lagt litt søppel i lomma, slik at jeg blir minnet på det når jeg kommer hjem. Har ikke inet hjemme, så jeg kommer ikke på før mandag (jobb). Åssen versjon er du interessert i? Vet at 3.3 funker bra på en sånn maskin ihvertfall, tror 4.01 og høyere går også, men det har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Tror jeg prøver versjon 3.3 jeg da. Har du mulighet, så vil jeg gjerne ha 4.01 også. Jeg betaler selvfølgelig alle utlegg. Takk. Venter i spenning :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 01:48, SirHartge skrev:Slike tråder passer bedre under Programvare, flyttes Da får du opprette ett forum som heter operativsystem, eller et forum for nostalgi eller gamle datamaskiner da. Programvare? Joda, men er det noen her som interesserer seg for DOS 3.3 da????? Begynner å bli lei av at SirHartge driver å flytter meldinger til steder hvor det er ulogisk at akkurat den meldingen blir lest (eller hvor det ikke i det hele tatt blir lest meldinger). Tror jeg bytter diskusjonsforum etterhvert jeg. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Post-flytting er det SirHartge kan best... La nå barnet få holde på... :smile: Tror DOS finnes på http://www.bootdisk.com Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 OK, har original DOS 3.3 på tilsammen 3 st 5.25-floppyer (360KB). Mail meg på [email protected] med snail-adresse (før kl 16) så skal jeg få sendt dem i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå