Torstein Norum Bugge Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Men er ikke rammene litt tykke?RYKTE: Dette kan være Huawei P10 Lenke til kommentar
FluggerNO Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ok. Gode specs må jeg si. Men hvis Huawei og Honor kutter fingeravtrykksensoren på baksiden av sine mobiler så tror jeg de gjør en tabbe. De må ikke bli for lik de andre. At de pr dags dato har sensoren på baksiden er faktisk en avgjørende faktor for meg. Det er helt perfekt plassering for meg. Så jeg håper disse rykte bildene er feil. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 De er allerede i Samsung land når det gjelder likheter (Mate 9 pro feks) så håper de beholder den bak jeg også! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hva tror dere prisen på Huawei P10 blir? Håper en blir billigere en Pro. Kanskje rundt 5000 kr? Selv syns jeg forran er bedre å ha fingerleseren. Usikkert om den får ufs memory card? Kanskje bedre batterilevetid? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Er det ikke kjedelig å bli spionert på av *BÅDE* NSA og MSS? Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Er det ikke kjedelig å bli spionert på av *BÅDE* NSA og MSS? Nei. Det er spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå