ChopperRead Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Den andreomgangen...herregud for noe jævla søppel. Totalt mangel på forsvarspill, så jævla stor forskjell på 2 omganger er det bare vi som kan.. Greit at bayern er jævla gode. Men vi gir faen meg vekk hvert jævla mål så inni helvete billig at jeg vil spy. Nå ska jeg gråte meg i søvn og vurdere egenmelding i morgen tidlig. Neida. Joda. Neida. Helvete. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Taper fortjent, men fy faen den sytingen til Bayern München. Er glad jeg slipper å se det der hver uke. Oppi trynet på dommer med fire-fem mann på hver jævla avgjørelse. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 At vi taper var forventet, men måten vi gjør det på er flaut. Ikke noe annet å si om det. Mest skremmende med forestillingen var likevel hvordan spillerne går rundt å kjefter på hverandre mot slutten der, og det virker ikke akkurat som en klubb med harmoni og samspill om dagen. Om noe positivt skal hentes ut av dette må det være at så avkledd og latterliggjort vi ble i kveld må selv Wenger ha innsett at han er ferdig til sommeren. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Özil labbet bare rundt helt jævlig å se på. Dra seg bort hvid han ikke ønsket å spille her. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Tid for Arsenal TV & chill 1 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 At vi taper var forventet, men måten vi gjør det på er flaut. Ikke noe annet å si om det. Mest skremmende med forestillingen var likevel hvordan spillerne går rundt å kjefter på hverandre mot slutten der, og det virker ikke akkurat som en klubb med harmoni og samspill om dagen. Om noe positivt skal hentes ut av dette må det være at så avkledd og latterliggjort vi ble i kveld må selv Wenger ha innsett at han er ferdig til sommeren. Mer er Wenger nå ferdig til sommeren, eller fortsetter han enda et tiår?? Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Taper fortjent, men fy faen den sytingen til Bayern München. Er glad jeg slipper å se det der hver uke. Oppi trynet på dommer med fire-fem mann på hver jævla avgjørelse. De vil jo vinne, må forstå, ..og da er det veldig taktisk/strategisk å makse absolutt alle sjanser man får slik at man klarer å gruse motstanderen. Å vinne vil ikke Arsenal, så genuint ikke. En vinnerkultur mangler. Endret 15. februar 2017 av Calippus Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Det mest skremmende var vel at Sanchez ga opp mot slutten. Han kjefta og klaga i 80 mins men siste 10 labba han bare på Wing. Holdningen hans var helt annerledes mot slutten. Aldri sett han i øzil modus. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Det mest skremmende var vel at Sanchez ga opp mot slutten. Han kjefta og klaga i 80 mins men siste 10 labba han bare på Wing. Holdningen hans var helt annerledes mot slutten. Aldri sett han i øzil modus. På 4 og 5-1 så skjønner jeg godt at han ikke gidder. Da er det over for lengst. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Kult å se at Benbjo får rett i UNDERDRIVELSEN sin av dette laget. Arsenal har én spiller, og han gidder i 80 min. Usaklig å ha det laget der i CL. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Lo godt når jeg så det på tv og Var rett etter han ga bort 5. målet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 møkkalag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå