Comma Chameleon Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Bayern er ustoppelig nå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hahaha, herregud. Dette blir for dumt. Fullt i boksen, men scorer fra 18 meter læll. Gir opp dette laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Sykt at vi ikke leder. Bayern er Arsenal 2.0. Har ballen til det evige men skaper nada. Vært helt ufarlig sett bort i fra noen headinger fra Lewa.Ser bra ut dette. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hva faen gjør Özil og Xhaka på banen 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hva faen gjør Özil og Xhaka på banen Hva er alternativet? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Ingen rakner som Arsenal. En av få ting vi er best på. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hva faen gjør Özil og Xhaka på banen Hva er alternativet? Vi spiller jo 5 mot 10, så hva som helst? Noen som faktisk har lyst til å vise seg fram? Noen som ikke har klippekort? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Vanvittig deilig å se på Bayern. Latterlig gode fremover! Arsenal i sin sedvanlige kollapsperiode. Lurer på om jeg ikke skal sette litt penger på at de ryker i cupen. Handicap mot Liverpool ser også spennende ut. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Vanvittig deilig å se på Bayern. Latterlig gode fremover! Ja, uansett hva man synes om Arsenal nå så må man sette pris på Bayern. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Nesten ufortjent at det ikke er tosifret Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Misunner Bayern med spillere som har guts og evne til å fyre av skudd 30 meter unna. Et lag som ikke er redd for å prøve. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Se hvor lett Bayern spiller seg ut av press. Her har Arsenal noe å lære. En ting er sikkert; skal Arsenal noen gang bli tatt seriøst igjen må det store omrokkeringer til. Er vel bare 2-3 av disse 11 som er gode nok. Midtbanen er i alle fall totalt krise. Endret 15. februar 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Vanvittig deilig å se på Bayern. Latterlig gode fremover! Arsenal i sin sedvanlige kollapsperiode. Lurer på om jeg ikke skal sette litt penger på at de ryker i cupen. Handicap mot Liverpool ser også spennende ut. Sikkert grei odds mot sotton eller hva rart vi møter. Og du kan banne på at vi ryker. Heldigvis så pleier vi bli gode så fort alt er tapt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hvilket år er det?? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Haha. Er det mulig. Amatører. Nå går jeg all out benbjo. Stryk til samtlige. Alle og en hver må faen meg gå i seg selv og spørre hva i helvete de driver med på banen. Flaut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Må jo bare le. Alle med to hjerneceller visste jo at total ydmykelse ville bli utfallet. Gleder meg til reaksjonen til Alexis etter kampslutt og ikke minst unnskyldningene til Wenger. Denne sommeren blir utrolig spennende for fotballklubben (?) Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå