Mekkeren Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg lurer veldig på om noen har erfaring eller vet noe om varmeutviklinga og støyen til toppmodellen, sapphire raedon 9800xt? - støy? -Varme? -holdbar? Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei! Har ikke helt samme kort, men kommer med mine erfaringer alikevel, da kortene vistnok skal være veldig like.... Har et; HIS Excalibur Radeon 9800 XT skjermkortet (som vel har samme kjøleløsning som Saphire) og det støyer LANGT mindre enn ATI 9700kortet mitt. Når jeg spiller spill med rimelig tung grafikk, (viften er hastighets regulert) blir vel støyen noe det samme). Men i Windowsmodus er den heeeeeelt overlegen! Overdøves av intel vifta mi (boxed) Merker heller ikke at kortet blir særlig varmt. (Bakplaten blir ganske varm!) Mer enn det kan jeg vel ikke si med mine erfaringer.... Kjøpte kortet mitt for rett i underkant av 4400 (tror det var det) inkl frakt for 2 uker siden. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Se her for en test. Fordeler + Svært god ytelse + Du får fullversjonen av Half-Life 2 + Støysvakt + Upåklagelig billedkvalitet + Utmerket stabiltet og kompatibilitet Ulemper - Prisen (fra ca 4000 kr) Endret 2. desember 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå