Kai_g Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Sett på endel kinatelefoner , Som Umi Plus E , Blackview P2 osv osv , men det er da så mange valg.. Hva er brukbart? Hvilke kommer med norske nettvalg osv? Brukbart batteri hadde vært ok , da min Nexus 5x spiser batteri.. Noen tips? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Er vel bare Xiaomi Mi 5 så vidt jeg vet som har dårlig oversettelse, da enkelte steder får opp kinesik tekst. Uansett vanskelig å få tak i norge. Tryggere valg er motorla\Lenovo\ Huawei Ulefone Power 4G LTE 5.5" FHD 1920x1080 LPTS Android - Wood Trenger du en telefon med laaaaaaaaaang (sikkert lengre) batteritid. Hele 63 timers taletid og 75 dagers standby (labratorietester - under andre forhold vil verdiene kunne endre seg). Leveres med en QuickCharger som i løpet av 5 min., vil gi deg 2 timers taletid, 30 min., en dags bruk og 90-120 min., full ladet telefon.Dette er det perfekte verktøyet for den som er mye på farten og trenger en mobil med lang levetid og ikke glem - den har støtte for to stk. SIM! Og ikke minst - solid og god i hånden. Batteri - 6050mAh Li-Ion (!!!) Problemet du neppe har garanti for holbarhet, da selv om den har kraftig batteri, helper det lite hvis man hurtiglader mobilen kan levetiden bli kort. Så Det må du nesten sjekke med stedet som selger. Hva slags garanti de tilbyr. Men om du ikke bryr deg om ytelse så er vel denne ganske bra kjøp. Men syns selv det er rart batteriet er såpass lite. Man skulle tro tykkelsen blir 4-8 cm i så fall. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Ser jeg kan få en Huawei P9 for 3800 via Telia , som jeg bruker , denne skal jo være veldig bra?! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Gikk selv for en P9 nå i høst, og kan ikke annet enn å anbefale denne. Kom fra en s7 edge, og må si at Huawei virkelig imponerer med hva de leverer i forhold til prisen. Godt kamera og batteri. Liker ikke launcheren til Huawei, men med Nova Launcher, så er ikke det noe problem. Eneste minuset er at den ikke er vanntett, men ikke noen dealbreaker for meg. Ellers er det to tomler opp fra meg! Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Ble så jeg bestillte en Oneplus 3T ! Håper den svarer til forventningene og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå