Gå til innhold

Disney og YouTube dropper «PewDiePie»-samarbeid etter vitser om jødehat

Anbefalte innlegg

Heller tjene 500k enn 20 mill på tullball ja. Det er det dummeste jeg har hørt. Målet i livet er å ha det best mulig, er det ikke? Ikke å slite for en gjennomsnittlig lønning hele livet. Selv ender jeg nok opp med sistnevnte, men unner likevel andre å ha suksess

Jeg tror du overvurderer hvor viktig "mest mulig penger" er i planen om å ha det "best mulig".

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant å se Casey sin video angående denne saken. Han prøver litt å forsvare Pewdiepie, men går over til å si at han har et stort publikum og dermed må være forsiktig med hva han sier. I tillegg hinter han til at Pewdiepie bør be om unnskyldning, ved å si at man "gjør tabber, for så å si unnskyld"

Mange som er sure over at han ikke helt kommer med sine egne meninger, men heller formidler CNN sitt syn på saken.

Lenke til kommentar

Herlig pewds bruker mediene som pr-slaver.

Virker suksessfullt, sikker på at det han ønsket å oppnå var å miste sponsorer. AtW

Han får vel trøste seg med millionformuen til han har fått noen nye.

Stor formue eller ikke, så har han neppe tjent på dette stuntet.

AtW

Lenke til kommentar

Dagens media. Pewdiepie er nazi. Det selger.

Ung mann har tjent seg rik på en hobby som ikke fantes for 15 år siden, selger ikke.

Media skriver til folk som roper landsforædere etter politikere i kommentarfelt

Nei, media har jo aldri skrevet om Pew før i kraft av at han har mange seere og er rik....

AtW

Lenke til kommentar

Media mener det ikke personlig. De skriver akkurat det som de tror generer mest klikk, for det er hva de tjener annonseinntekter på. Jo mer kontroversielt dess bedre. Vi ser at de seriøse avisene sliter, mens de tabloide går bra, og flere av de seriøse glir mer og mer mot det tabloide for å klare seg.

Mener ikke at penger har alt og si. Men tror Felix har en bedre hverdag enn 99% av oss andre, da han kan gjøre hva han vil samtidig som at han tjener penger på det. Trodde det var ganske greit å forstå hva jeg mente

Diminishing returns er hva jeg tenker på. Hvor mye bedre har du det med 20 millioner i året enn med 10 millioner? Eller hva med 10 millioner i forhold til 1 million? Når du først har råd til å kjøpe akkurat hva du vil så er det begrenset hvor mye mer livskvalitet du får ut av enda mer penger. Hvis vås faktisk er det Felix nyter å lage så er det perfekt, men jeg tror ikke du blir så stor som PDP uten å tilpasse deg markedet og jeg vil heller ofret noe av de inntektene for å lage skikkelige let's play-videoer fremfor å lage underholdning for 10-åringer med ADHD, som jeg ikke kan se for meg er spesielt tilfredsstillende for en voksen, oppegående mann som jeg vet Felix er. PDP sine videoer er også tungt redigert og det er mye arbeid, i motsetning til veldig mange andre kanaler som nesten ikke klipper videoene sine i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Nja. Å lage noe som så mange setter pris på er en fin ting da. Selv om det er barn så synes jeg at jeg kunne levd på å lage noe så posetivt. Underholdning for barn er ikke mindre verdt enn annet.

Og den ideen om at mere penger gir bedre liv er en massiv feilkobling vi mennesker har. Vi nordmenn har ræva fullstappet av penger. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde hatt et bedre liv om jeg hadde hatt mere penger. Ikke milliarder en gang hadde gjort så mye. Ok en ny bil og et nytt hus men det hadde ikke forbedret livskvaliteten. Og jeg har under gjennomsnitt årsinntekt

Lenke til kommentar

Herlig pewds bruker mediene som pr-slaver.

Virker suksessfullt, sikker på at det han ønsket å oppnå var å miste sponsorer. AtW

Han får vel trøste seg med millionformuen til han har fått noen nye.

Stor formue eller ikke, så har han neppe tjent på dette stuntet.

AtW

Ikke ennå, en må tenke langsiktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...