Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 Tror minstealder for å bli vurdert som kriminell i Norge er over 10år ... men, men Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Eneste denne tråden her mangler er geita_ som kommer hoppende inn i ekkokammeret til Tåkepratfyrsten. Dog, trådstarter prøvde å belyse en grov urett, men ser ikke ut til at fargen på akkurat denne falt i smak hos det brokete publikum... Jeg skammer meg over å være på samme forum som det brokete publikum. 1 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Tror minstealder for å bli vurdert som kriminell i Norge er over 10år ... men, men Men, men... Nå har Norge, i sin uendelige visdom, funnet ut at det er mye enklere å definere slike ting som tilbakekall av statsborgerskap og utkastelser og slikt unna de kriminelle tilfelle. Om det bare er administrative vedtak går alt så meget lettere, og byråkratiet kan fikse slikt i fred. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Visdom og Norge (dvs Politikere og byråkrater) bør ikke settes i samme settning i affirmativ forstand. Jeg tviler på at det er noen andre yrkesgrupper som viser total mangel på visdom med så høy frekvens som disse. Endret 17. februar 2017 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Da har blesten i media fått politikerne til å kjøre snuoperasjon http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utoeya-overlevende-mubarak-25-faar-tilbake-statsborgerskapet/a/23928257/ Endret 17. februar 2017 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Lurer på om jeg hadde fått sympati og reversert straff om jeg snyltet på skatten i mange år? Nei forresten, jeg er jo hvit skattebetalende heterofil nordmann, finnes ingen snarveier i loven for oss. 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Du må nok overvære en ulykke eller terroraksjon, da kan du skylde på det resten av livet og få masse goder. 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Eneste denne tråden her mangler er geita_ som kommer hoppende inn i ekkokammeret til Tåkepratfyrsten. Dog, trådstarter prøvde å belyse en grov urett, men ser ikke ut til at fargen på akkurat denne falt i smak hos det brokete publikum... Jeg skammer meg over å være på samme forum som det brokete publikum. Samme her. Men man trenger jo ikke noe hjerte for å skrive, trenger bare hjerne. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Skam dere! Du ville ha gjort det samme om du var i den situasjonen. Eneste denne tråden her mangler er geita_ som kommer hoppende inn i ekkokammeret til Tåkepratfyrsten. Dog, trådstarter prøvde å belyse en grov urett, men ser ikke ut til at fargen på akkurat denne falt i smak hos det brokete publikum... Jeg er helt enig med Thoto79! 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Ja fy skamme seg som ikke har sympati for lykkejegere. 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Vi er vel alle lykkejegere? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Ja, men vi bryter ikke loven for egen vinning. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 Lurer på om jeg hadde fått sympati og reversert straff om jeg snyltet på skatten i mange år? Nei forresten, jeg er jo hvit skattebetalende heterofil nordmann, finnes ingen snarveier i loven for oss. Joda, det er bare å flykte, og søke lykke i ett annet land. Bli lykkejeger med andre ord. Jeg har gjort det, du kan også slippe unna regimet i steinrøysa. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Ja, reke rundt uten gyldige papirer... https://www.youtube.com/watch?v=VLlQ0rJEGEo dette blir vakkert 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Sammenligne denne saken med jødeforfølgelsen av nazister... Lavmål. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 Om man ikke ser visse likheter så er man blind 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Det er absolutt ingen likheter whatsoever. Da er det mange nazister i passkontrollen på gardermoen i såfall. Som sagt, absolutt lavmål. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Da har blesten i media fått politikerne til å kjøre snuoperasjon http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utoeya-overlevende-mubarak-25-faar-tilbake-statsborgerskapet/a/23928257/ Syntes Holmås sa det godt: "– Det er helt forferdelig. Jeg trodde vi hadde avskaffet arvesynden. Det er ikke riktig at datteren til Mubarak Ahmed skal måtte lide for noe bestefaren hennes har gjort. Dette er noe vi burde skamme oss over". Om man ikke evner å se når urett finner sted, så må man ihvertfall ta innover seg det lite gunstige lyset man her setter Norge i. Om det er sitt elsk for fedrelandet som trigger denne usympatisk holdning og motstand mot alle andre, så gjør man jo her både seg selv og landet en bjørnetjeneste ved å vise en slik type kynisme. Et smålig og uverdig vedtak som jeg tror at de aller fleste ser var riktig at ble omgjort, og da til det beste for ham selv, familien og landet. Det hele kjennes mer rettferdig. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Om man ikke evner å se når urett finner sted, så må man ihvertfall ta innover seg det lite gunstige lyset man her setter Norge i. Om det er sitt elsk for fedrelandet som trigger denne usympatisk holdning og motstand mot alle andre, så gjør man jo her både seg selv og landet en bjørnetjeneste ved å vise en slik type kynisme. Et smålig og uverdig vedtak som jeg tror at de aller fleste ser var riktig at ble omgjort, og da til det beste for ham selv, familien og landet. Det hele kjennes mer rettferdig. Jupp. Et sted må grensa gå, eller skal vi sende barn av tyske soldater til Tyskland også kanskje? Endret 18. februar 2017 av Aiven 1 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) [...]Om man ikke evner å se når urett finner sted, så må man ihvertfall ta innover seg det lite gunstige lyset man her setter Norge i. Men det er jo nettopp det som er hensikten med å gi byråkratiet muligheten til å fatte vedtak begrunnet i "innvandringsregulerende hensyn"; å gi Norge ett rykte som ett land man ikke trenger å kaste bort tiden på å reise til Endret 18. februar 2017 av M98kF1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå