zandzpider Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 hei. har en p2 350 dual CPU! må cpuene være helt like eller? win2k finner bare 1 cpu! :sad:( Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Slike tråder passer best under hk og cpu, flyttes. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Satte du i CPU 2 etter at du installerte W2k? Isåfall må du sjekke denne linken: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q234558 Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 nei jeg satte inn begge cpuene før jeg installa win2k server Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 De må være like i både klokkefrekvens, divider og spenning ja. Har jo ikke bare med OS å gjøre, men også hovedkortet. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 det er supermicro hovedkort og de viser begge cpuene i bios men ikke noe mere.. de vises heller ikke i oppstart! Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Nå kjenner ikke jeg dette kortet, men jeg har vært borte i et kort med en jumper på. Denne måtte du fjerne/sette på plass når man gikk fra 1 til 2 CPUer. Andre ting jeg kommer på i farten er: - Deffekt CPU - For dårlig PSU - Silikon i sokkelen Lenke til kommentar
Oasis-it-support Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 http://www.supermicro.com/TECHSUPPORT/TechSupport.htm Sjekk denna linken. Her står det meste Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 i går fikk jeg bare bluescreen. bahh igjen. reinstaller win2k! men jeg har ikke noen hovedkort bok.! =( ja det er noen jumpere på hovedkortet jeg har ikke sett på dem enda men kan jo se =) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hvis windows ikke installerte (og fant) begge prosessorene kan du endre dette uten å reinstallere. Prosessorene bør ha samme multiplier med utover det fungerer det faktisk å bruke en P2 450 og en P3 450 - eneste som ser jeg at SSE'n i P3'n bli slått av. Jeg synes bare du skal "tvinge" Windows til å ta begge CPU'ene - finner den de ikke vil den så likevel slå det var igjen etter en reboot - du krasjer ikke installasjonen. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 åssen får jeg tvinga win2k til å ta begge cpuene da? jeg vedder på at det er no jumper settings på HK! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 jeg fant ikke noen jumpers som kan sette fra 1 cpu til 2! hm. jeg starta PC-en og funker som **** nå men fortsatt bare 1 cpu. leste hovedkort boka og det stod ingen ting om det der Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 jeg bytta cpu plasser og nå finner den begge to! jeg sakkta også ned farta på rammen og no more blue screen her! men åssen får jeg frem cpuen i win2k uten å måtte reinstalle ? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 du skal inn på kontrollpanel og sette enable på en driver, husker ikke helt i farta, men poster senere idag. trenger ikke å reinstallere win2000 Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 det er bra! =) takk for hjelpen setter pris på å ikke måtte reinstalle win2k igjen selv om jeg må det en gang i tiden ! =) Lenke til kommentar
dragon Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 http://support.microsoft.com/search/previe...b;en-us;Q234558 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå