Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

kamerat som har S8+. Han vurderer å kjøpe en Pioneer 2din spiller til bilen sin AVH Z3000DAB, men har to problermer:

1) Klarer ikke å laste ned Android Auto fra Playstore.

2) Lastet ned en APK og installerte, og testet på bilstereo butikken med en no name usb-c kabel og android auto åpner ikke.

Koblet til en iphone, og spilleren starter carplay med en gang. 

byttet kabel og koblet til s8+ men ingenting.

koblet via bluetooth, og det fungerer, men ikke androdi auto....

Vet ikke hva du spør om, men kommenterer:

Har bil med Android Auto innebygget - lastet ned APK/App - egen Android Auto knapp i bilens infotainmain "system".

​Alt fungerer, men jeg sliter med å se nytten i det fordi bilens eget Navigasjonssystem er like bra / bilen har innebygget Spotify etc / Bilens innebygde BT telefon funker fint - trenger ikke Android Auto for det.

Poenget mitt er at Andoid Auto ikke har noe som halv-moderne biler ikke har allerede.

Jo, jeg kan snakke til Google+ på engelsk og det fungerer veldig bra, men fullstendig unyttig.

Har Telefon/Bil koblet opp via den USB-C jabelen som fulgte telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kamerat som har S8+. Han vurderer å kjøpe en Pioneer 2din spiller til bilen sin AVH Z3000DAB, men har to problermer:

1) Klarer ikke å laste ned Android Auto fra Playstore.

2) Lastet ned en APK og installerte, og testet på bilstereo butikken med en no name usb-c kabel og android auto åpner ikke.

Koblet til en iphone, og spilleren starter carplay med en gang. 

byttet kabel og koblet til s8+ men ingenting.

koblet via bluetooth, og det fungerer, men ikke androdi auto....

Vet ikke hva du spør om, men kommenterer:

Har bil med Android Auto innebygget - lastet ned APK/App - egen Android Auto knapp i bilens infotainmain "system".

​Alt fungerer, men jeg sliter med å se nytten i det fordi bilens eget Navigasjonssystem er like bra / bilen har innebygget Spotify etc / Bilens innebygde BT telefon funker fint - trenger ikke Android Auto for det.

Poenget mitt er at Andoid Auto ikke har noe som halv-moderne biler ikke har allerede.

Jo, jeg kan snakke til Google+ på engelsk og det fungerer veldig bra, men fullstendig unyttig.

Har Telefon/Bil koblet opp via den USB-C jabelen som fulgte telefonen.

Er mange biler som har helt elending innebygget navigasjons system, så på tesla bjørn sin video når han testet kia soul og navigasjonen der virket helt elendig, den klarte f.eks ikke å finne små steder og skrolle rundt i kartet virker slugish, tenkte at hvis han brukte android auto med google maps så hadde vært mye bedre også er det mange biler som ikke er koblet på nett så med google maps vil man få opp hvis det har skjedd en ulyke på veien man kjører eller om det er kø

Lenke til kommentar

I det siste er det på en måte sånn at S8+ er i "dvalemodus" i lengre tidsperioder. Plutselig drøsser det inn med notifikasjoner etter at det har vært stille i lange tider. Noe innstilling for å holde seg ajour?

Har opplevd det samme selv. Drøsser inn så snart jeg tar på telefonen. I tillegg må jeg trykke inn passordet mitt, noe jeg har slått av via GPS når jeg er hjemme.

Lenke til kommentar

Android 8 firmwaren har bokstavene CRAP som siste bokstaver i firmware navnet.. Tilfeldig... Er jo pga utgivelsesår og måned osv som avgjør disse bokstavene, men morosomt alikevel. Har innstallert firmwaren på en s8+. Og telefonen virker kjappere. Spesielt menyer og starting av apper. I hvertfall på min telefon. Får se etter noen dagers bruk om jeg fortsatt har samme mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter en dags bruk, så må jeg si at telefonen virker å være raskere på det meste. Scrolling virker jevnere og hakker ikke. Thumnails i galleri appen lastes inn kjappere.. Rett og slett veldig fornøyd. Gjenstår å se hvordan batteri tiden er. Den var veldig bra med den gamle android 7 firmwaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...