Andynator Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Min er på vei, dessverre pga påsken kommer den ikke før 19 april ( siden posten altid bommer med en dag ser jeg for meg 18 april ) :-) Forhåndsbetalt og bestilt på Elkjøp Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Min er på vei, dessverre pga påsken kommer den ikke før 19 april ( siden posten altid bommer med en dag ser jeg for meg 18 april ) :-) Forhåndsbetalt og bestilt på Elkjøp Litt merkelig at du skal få den så tidlig som 18. eller 19. April, når lanseringen er 20.April. Trodde ikke nettbutikker hadde lov å sende de ut til kunder før dato for lansering. MPX har også status som 20+ på lager, men min er ikke pakket enda, så jeg regner med at den bli sendt 19.April og at jeg får den 20. April. Men for min del så betyr ikke noen dager fra eller til. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Min er på vei, dessverre pga påsken kommer den ikke før 19 april ( siden posten altid bommer med en dag ser jeg for meg 18 april ) :-) Forhåndsbetalt og bestilt på Elkjøp Litt merkelig at du skal få den så tidlig som 18. eller 19. April, når lanseringen er 20.April. Trodde ikke nettbutikker hadde lov å sende de ut til kunder før dato for lansering. MPX har også status som 20+ på lager, men min er ikke pakket enda, så jeg regner med at den bli sendt 19.April og at jeg får den 20. April. Men for min del så betyr ikke noen dager fra eller til. Beskjeden var at de ble sendt fra lager 19 april og jeg skulle få den 21 april ( 1 uke før lansering ) Men nå er den på vei med posten og dato satt til 19 april Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Har også bestilt fra Elkjøp på nett, men hos meg har det ikke skjedd noe foreløpig. Bestilte for 4 dager siden Endret 12. april 2017 av Pixi Lenke til kommentar
maczip Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Komplett.no har nå på lager så de sender nok ut rett over påske Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Har også bestilt fra Elkjøp på nett, men hos meg har det ikke skjedd noe foreløpig. Bestilte for 4 dager siden Bestilte og forhåndsbetalte deler av summen 23 mars i et eget tilbud som ble kjørt Lenke til kommentar
maczip Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Har også bestilt fra Elkjøp på nett, men hos meg har det ikke skjedd noe foreløpig. Bestilte for 4 dager siden Elkjøp har fått mange forhåndsbestillinger Lenke til kommentar
maczip Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Min er på vei, dessverre pga påsken kommer den ikke før 19 april ( siden posten altid bommer med en dag ser jeg for meg 18 april ) :-) Forhåndsbetalt og bestilt på Elkjøp Litt merkelig at du skal få den så tidlig som 18. eller 19. April, når lanseringen er 20.April. Trodde ikke nettbutikker hadde lov å sende de ut til kunder før dato for lansering. MPX har også status som 20+ på lager, men min er ikke pakket enda, så jeg regner med at den bli sendt 19.April og at jeg får den 20. April. Men for min del så betyr ikke noen dager fra eller til. Datoen er ikke så hellig. Samsung sender ut fortløpende nå fra sin egen webshop Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Har også bestilt fra Elkjøp på nett, men hos meg har det ikke skjedd noe foreløpig. Bestilte for 4 dager siden Bestilte og forhåndsbetalte deler av summen 23 mars i et eget tilbud som ble kjørt Da ligger nok jeg litt lenger bak i køen Lenke til kommentar
maczip Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Samsung S8 en fremtidsmobil https://link.no/s8-fremtidsmobil/ Endret 12. april 2017 av maczip Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Artig liten video å se nå som det nærmer seg release. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Kan det stemme at chess ikke får telefonen inn før 28 april? Vil jo ikke måtte vente såååååååå lenge. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Sto og lekte med en demotelefon på Elkjøp her om dagen og spurte om jeg kunne kjøpe, men da sa de at de ikke kan selge noen før 20. De har nok kontroll på det der. Overrasket over at de hadde demomodeller ute allerede! Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Artig liten video å se nå som det nærmer seg release. Vent litt... Tok han akkurat av bakdekselet på S8? Trodde ikke det var mulig jeg. Er det mulig på S6 og S7 også? Har det noen funksjon egentlig i så fall? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) EDIT: Du siktet til slutt ja, fjerner man dekselet bak er nok garantien ferdig. Kun for service bruk tenker jeg Endret 14. april 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) Redigert: Ok, så da skal jeg ikke gjøre det (Jepp, 10 minutter og 19 sekunder inn i videoen.) Endret 14. april 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Her er Youtube film av en S8 som blir demontert og ødelagt. http://www.youtube.com/watch?v=C_PUpJeV0_4&list=WL&index=75&t=431s Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Fant en Youtube film som viser hvordan man kan velge funksjon på Bixby knappen. http://www.youtube.com/watch?v=f1BtU3ToNJY 2 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Fant en Youtube film som viser hvordan man kan velge funksjon på Bixby knappen. http://www.youtube.com/watch?v=f1BtU3ToNJY Og alle som hylte og klagde før de visste noen ting som helst Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Artig liten video å se nå som det nærmer seg release. Vent litt... Tok han akkurat av bakdekselet på S8? Trodde ikke det var mulig jeg. Er det mulig på S6 og S7 også? Har det noen funksjon egentlig i så fall? Det er nok en gammel Galaxy S(1) han gjør det med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå