Mala Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Det skal den vel tåle? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Disse ser vel ut til å funke? http://www.ebay.com/itm/10x-Rubber-USB-3-1-Type-C-Female-Anti-Dust-Plug-Protective-Cap-Cover-for-Macbook-/201971001059 God idè egentlig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Det skal den vel tåle? I teorien ja. Det er mulig at min USB-C ikke har tålt å flere ganger om dagen bli koblet til Powerbank for å ikke gå helt tom. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Og da var det å slå av Bluetooth inntil Samsung har fått ut sikkerhetsfiksen som Google kom med forrige uke. Har sjekket og min oppdaterte S8+ er helt åpen for engrep. 1 Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Himmel og hav.. da er BT slått av her også inntil videre, til en sikk.oppd. kommer. Håper den kommer raskt! Er avhengig av BT Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Noen som har link/tips til hvor jeg kan finne videomateriale med HDR? Helst til nedlastning, da jeg har sett noe av utvalget på Youtube nå som appen støtter HDR, men ønsker å teste et ut uten streaming også 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hva kan jeg selge min knuste Samsung Galaxy S8+ for? Er sort farge og 64Gb minne. Glass bak og fremme er knust. Har kjøpt nye glass fremme og bak(ebay), men ikke sjekket de enda(er på jobb og de har kommet i posten). Selges med et par etui/lommebok/cover + bytte glasset. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Noen som har link/tips til hvor jeg kan finne videomateriale med HDR? Helst til nedlastning, da jeg har sett noe av utvalget på Youtube nå som appen støtter HDR, men ønsker å teste et ut uten streaming også Du kan laste ned en demo fra her: http://demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=159 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hva kan jeg selge min knuste Samsung Galaxy S8+ for? Er sort farge og 64Gb minne. Glass bak og fremme er knust. Har kjøpt nye glass fremme og bak(ebay), men ikke sjekket de enda(er på jobb og de har kommet i posten). Selges med et par etui/lommebok/cover + bytte glasset. Fungerer telefonen ellers? Så lenge innmaten er inntakt kan du vel få en 3000 kansje. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 8+ lider av samme son edge 6 plus ser jeg . Går ikke lang tid før den går i heng eller får lag. Ellers en grei telefon og ser pen ut . Burde visst bedre etter å ha eid mange Samsung produkter opp igjen årene . De kan design og specs men ytelse over tid har aldri vært noe de har kunnet 1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Fant nettopp ut hvorfor Smart Lock ikke fungerer... Om man har jobbmail (exchange) vil denne deaktivere valget\muligheten pga sikkerhet. Har ennå ikke funnet noen fix.... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Fant nettopp ut hvorfor Smart Lock ikke fungerer... Om man har jobbmail (exchange) vil denne deaktivere valget\muligheten pga sikkerhet. Har ennå ikke funnet noen fix.... Eneste fixen er å roote den, installere xposed, eller var det , men ser ikke ut som det er tillgjengelig på nougat o_O Brukte det på note 4 Endret 15. september 2017 av Mr Pepe Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Fant nettopp ut hvorfor Smart Lock ikke fungerer... Om man har jobbmail (exchange) vil denne deaktivere valget\muligheten pga sikkerhet. Har ennå ikke funnet noen fix.... Eneste fixen er å roote den, installere xposed, eller var det , men ser ikke ut som det er tillgjengelig på nougat o_O Brukte det på note 4 Jeg bruker jobbmail (exchange) og for meg fungerer smart lock, tror det har med hvordan exchange serveren er innstilt fra leverandøren.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 8+ lider av samme son edge 6 plus ser jeg . Går ikke lang tid før den går i heng eller får lag. Ellers en grei telefon og ser pen ut . Burde visst bedre etter å ha eid mange Samsung produkter opp igjen årene . De kan design og specs men ytelse over tid har aldri vært noe de har kunnet Det tror jeg har lite med produsent å gjøre, men hovedsaklig med Android og ditt bruksmønster. Jeg har til gode å se lag på S7 og S8 og jeg bruker telefonene mye, men sikkert annerledes enn deg. Lenke til kommentar
Mooze2 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Fant nettopp ut hvorfor Smart Lock ikke fungerer... Om man har jobbmail (exchange) vil denne deaktivere valget\muligheten pga sikkerhet. Har ennå ikke funnet noen fix.... Dersom du legger inn jobb exchange vil ditt firma normalt installere en del sikkerhetspolicyer. Disse vil sikkert kunne variere fra firma til firma. Endret 15. september 2017 av Mooze2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Ble ny S8+ med Swapdeal i dag. Håper at den overgåd Nexusen min! Hvilket etui er det folket her bruker? Og er virkelig pluggene som følger med de samme som disse!? Hadde jeg visst det hadde jeg aldri kjøpt nye forrige helg.. Endret 16. september 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Ble ny S8+ med Swapdeal i dag. Håper at den overgåd Nexusen min! Hvilket etui er det folket her bruker? Og er virkelig pluggene som følger med de samme som disse!? Hadde jeg visst det hadde jeg aldri kjøpt nye forrige helg.. Ja, ser prikk lik ut de jeg har. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 999kr er jo ran! http://www.ebay.com/itm/Official-Samsung-Galaxy-S8-Headphones-Tuned-by-AKG-Harman-Kardon-/292084816036?epid=752810051&hash=item44019c98a4:g:7iAAAOSwc49Y72Yh litt over hundrelappen fra eBay!! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 wtf Men det er god lyd i dem, og mer behagelig enn Sony MDR-EX650 som jeg og har Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Hva kan jeg selge min knuste Samsung Galaxy S8+ for? Er sort farge og 64Gb minne. Glass bak og fremme er knust. Har kjøpt nye glass fremme og bak(ebay), men ikke sjekket de enda(er på jobb og de har kommet i posten). Selges med et par etui/lommebok/cover + bytte glasset. Fungerer telefonen ellers? Så lenge innmaten er inntakt kan du vel få en 3000 kansje. Ja den fungere 100%, bare knuste skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå