nor50 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Litt kjedelig at Samsung S8/8+ ikke får Netflix i HDR når den har sammen skjerm som Note 8. Jeg fatter ikke at HDR er tema en gang på mobil. "Kino" på en +/- 5"...? Hva er det du ikke fatter? Hvorfor ikke ha bedre bildekvalitet dersom du kan? Film ser man ikke på små skjermer. Alt under 50" egner seg ikke til film. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Film ser man ikke på små skjermer. Alt under 50" egner seg ikke til film. "Jeg har en mening så alle andre må mene det samme" Flott argument! 6 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Litt kjedelig at Samsung S8/8+ ikke får Netflix i HDR når den har sammen skjerm som Note 8.Jeg fatter ikke at HDR er tema en gang på mobil. "Kino" på en +/- 5"...? Hva er det du ikke fatter?Hvorfor ikke ha bedre bildekvalitet dersom du kan? Film ser man ikke på små skjermer. Alt under 50" egner seg ikke til film.Når jeg er ute på jobbreiser slår jeg ofte ihjel litt ventetid med å se film på telefonen. Greit at den er i best mulig kvalitet. Endret 9. september 2017 av newnick 2 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Flere som har problemer med at man ikke hører motparten når noen ringer?Det er helt stille i andre enden, men de som ringer kan høre meg. Løser seg med at jeg legger på og ringer opp igjen.Har aktivert 4G Tale og tenker kanskje det kan være problemet? Har Komplett Mobil (Telenor) som operatør. Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 etter jeg oppdaterte min s8 er kamera blitt tullete..til stadighet er det bare slik at kamera ser ut som det er lagt seg en tykk sky over linsa.. kun frontkamera ikke selfiekamera.. hva gjør jeg? mobil er bare noen uker gml.. Lenke til kommentar
ronnyhr Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hadde akkurat det samme Blury linse av og til Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk) Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 etter jeg oppdaterte min s8 er kamera blitt tullete..til stadighet er det bare slik at kamera ser ut som det er lagt seg en tykk sky over linsa.. kun frontkamera ikke selfiekamera.. hva gjør jeg? mobil er bare noen uker gml.. Man regner vanligvis som fronten på mobilen den siden hvor man har skjerm og selfie-kamera. Har du et ekstra kamera på fronten? 2 Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 hehe...klønete forklart.. mener kamera på baksiden som er dårlig. 1 Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hadde akkurat det samme Blury linse av og til Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk) Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå Hadde akkurat det samme Blury linse av og til Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk) Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå hm..må prøve! men skal jo ikke være sånn...så burde vell levere inn? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hadde akkurat det samme Blury linse av og til Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk) Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå Hadde akkurat det samme Blury linse av og til Rist kraftig på tlf så blir den klar igjen... (faktisk) Hadde den inn til verksted som byttet kamera. Fin nå hm..må prøve! men skal jo ikke være sånn...så burde vell levere inn? I kamera er det mye bittersmå elektronikk for fokusering, og OIS. Dette kan feile og det er nok en garantisak ja. På min Note 4 lagde kamera en klikkelyd når det skulle fokusere. Bildene ble bra men var en merkelig lyd. Fikk byttet kamera på garantien da. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Flere som har problemer med at man ikke hører motparten når noen ringer? Det er helt stille i andre enden, men de som ringer kan høre meg. Løser seg med at jeg legger på og ringer opp igjen. Har aktivert 4G Tale og tenker kanskje det kan være problemet? Har Komplett Mobil (Telenor) som operatør. De kommer ikke tilfeldigvis bort i "Lyd av" knappen som befinner seg nederst til høyre i telefonappen under samtale på mange mobiltelefoner? Pleier å være en standardfeil som følge av litt klønete plassering av denne knappen. Hvis de kan høre deg klart, uten noen brudd eller forstyrrelser, høres det ikke ut som et dekningsproblem. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk tak i en på Finn til 5K. Brukte betalingsgaranti. Han skulle ordne kvittering, er det urettferdig om jeg holder pengene til jeg får kvittering..? 2 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk tak i en på Finn til 5K. Brukte betalingsgaranti. Han skulle ordne kvittering, er det urettferdig om jeg holder pengene til jeg får kvittering..? Har du fått tlf da? I så tilfelle ja. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Ikke enda. Skulle sende Lørdag, så fredag, men rakk det visst ikke.. Så blir sendt imorgen sier han. Skal få sporingsnummer, om den ikke blir sendt imorgen så kjøper jeg meg en annen en. Endret 10. september 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Bare og håpe på mirakel:) plutselige er 8.0 her. https://www.sammobile.com/2017/09/08/samsung-galaxy-s8-plus-android-8-oreo-update/ Btw: GODT VALG. OG UT OG GJØR DIN BORGERPLIKT! Ha en fin søndag -T 2 Lenke til kommentar
7ABWY4EK Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Takk for info!? Har stemt?? 1 Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 YouTube video i HDR man kan velge opptil 1440p60 i oppløsning 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Som tidligere sagt gikk jeg fra Huawei Mate 9 Pro til S8+, og jeg er MEGET skuffet! Det er virkelig mye lag og problemer på denne! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Sender skulle sende på morgenen, sendt nå halv fire.. Med min flaks så blir den ikke videresendt før imorgen.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg vet at jeg er storforlangende, men jeg skulle gjerne hatt mulighet til å bruke mobilen utendørs selv om det er regnvær og fuktig luft. Trodde det skulle være enkelt å finne plastplugger som passer for USB-C, men det var det ikke. Vil en beskyttende plugg for Firevire kunne brukes for USB-C? http://www.dx.com/p/ultra-thin-silicone-anti-dust-cover-set-for-apple-11-6-13-3-15-4-laptops-transparent-204194 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå