Zimba Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Er kanskje på tynn is nå, men Telenor har hatt litt trøbbel over hele landet med dekning i dag så kanskje det kan ha ført til trøbbel med Wifi-tale. Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Samme skjedde meg, tipper Telenor har hatt noe arbeid på utstyret sitt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Å der kom plutselig WiFi tale tilbake.. ? Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon. WiFi Tale er ikke tilgjengelig ennå for de som har Telia. Kun VoLTE/4G Tale. På iPhone skrus WiFi Tale av og på automatisk avhengig av mobildekning. Den prioriterer altså å "henge" på 4G Tale fremfor WiFi Tale. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Å der kom plutselig WiFi tale tilbake.. Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon. Telenor. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hei Min S8+ tar bare vanlig lading nå, hurtigladning virker ikke! Noen som har noen formening om problemet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Min S8+ tar begge deler, hvem skal jeg klage til ? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Min S8+ tar begge deler, hvem skal jeg klage til ? ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Koster 7,177kr for S8+ på komplett nå om man kjøper med ett av deres abonnement. Ingen bindingstid, krever bare at man betaler den første måneden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hei Min S8+ tar bare vanlig lading nå, hurtigladning virker ikke! Noen som har noen formening om problemet? Takk på forhånd Fungerer hurtigladeren på andre Samsung telefoner? Kan være at telefonen bevist velger å lade litt vanlig om du bare har brukt hurtigladeren i det siste. Å bare hurtiglade skader batteriet. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Overrasket over hvor bra lyd det er i de medfølgende AKG proppene. Sammenlignet med min LG V10 som har DAC så vil jeg si S8+'en stiller veldig likt, testet dog kun et par trancelåter på youtube, men lyden var upåklagelig. Endret 6. august 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon.WiFi Tale er ikke tilgjengelig ennå for de som har Telia. Kun VoLTE/4G Tale. På iPhone skrus WiFi Tale av og på automatisk avhengig av mobildekning. Den prioriterer altså å "henge" på 4G Tale fremfor WiFi Tale. Jo Wifi-tale fungerer fint hos Telia. Har hatt det i et par-tre mnd jeg så. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Har hatt det selv i veldig lange tider. EDIT: Detta vr S8-tråden ja, på iPhone 7 vel og merke. Endret 8. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Moderatormelding slutt med multiquote Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) [quote name="Randeboy" post="24022249" Jo Wifi-tale fungerer fint hos Telia. Har hatt det i et par-tre mnd jeg så. På Galaxy S8?! legg gjerne ut ett skjermbilde av ikon og hvilken programversjon du har. Endret 9. august 2017 av Zimba ? Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hei. Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England. Det er en G955F, altså internasjonal modell. Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener. I såfall om jeg må, er der en god tutorial til det? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hei. Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England. Det er en G955F, altså internasjonal modell. Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener. Det avhenger av hva slags versjon din telefon har installert fra før av. Hvis det er en "OXM" variant (kan ses under CSC i *#1234# menyen), så trenger du bare å sette inn et norsk SIM-kort og velge full tilbakestilling under første oppstart. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Overrasket over hvor bra lyd det er i de medfølgende AKG proppene. Sammenlignet med min LG V10 som har DAC så vil jeg si S8+'en stiller veldig likt, testet dog kun et par trancelåter på youtube, men lyden var upåklagelig. Synes egentlig ikke dem var så enormt bra. Bedre enn det rælet som pleier å følge med, men ikke spesielt gode sammenlignet med mitt nad visio hp50 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hei. Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England. Det er en G955F, altså internasjonal modell. Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener. I såfall om jeg må, er der en god tutorial til det? Hvorfor bestilte du den fra UK? Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hei. Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England. Det er en G955F, altså internasjonal modell. Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener. I såfall om jeg må, er der en god tutorial til det? Hvorfor bestilte du den fra UK? Jeg hadde gavekort på Amazon som jeg måtte bruke før det gikk ut. Det viser seg det at den er på BTU CSC koden. Jeg skal prøve å kun flashe NEE CSC koden for å se om det får. Hvis ikke for jeg bare flashe hele firmwaren til NEE også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå