arnsor Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Greide å gå på trynet under trening idag, og på ett eller annet vis så røk skjermen på s8`en. Hvor i bergen er det kjappest/billigst å fikse noe slikt noe ? Camera & Videoteknikk i Åsane mener jeg Samsung har nevnt. Lykke til ☺ 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Greide å gå på trynet under trening idag, og på ett eller annet vis så røk skjermen på s8`en. Hvor i bergen er det kjappest/billigst å fikse noe slikt noe ? Camera & Videoteknikk i Åsane mener jeg Samsung har nevnt. Lykke til ☺ Takk for tips 1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Noen som vet hvem som billigst skifter skjerm i Bergen? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Noen som vet hvem som billigst skifter skjerm i Bergen? Mobilhjelpen.no ser det ut til Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Takk, men de hadde ikke skjerm. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Takk, men de hadde ikke skjerm. Hardisk.no på sotra hadde skjerm når eg snakket med de igår. Noen 100 lapper dyrere bare Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Har i flere dager fått opp at det er oppdaget fukt i usb kontakten og at jeg må passe på at den er tørr før jeg lader telefonen. Har restarta tlf men det dukker fortsatt opp! Jeg er verken i fuktige omgivelser og har ikke hatt tlf i nærhet av vann i løpet av denne perioden. Tlf ligger mye på bordet i stua... Hva er dette slags bug? Lurer på om det kom etter forrige update som var her om dagen men er ikke sikker på det... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Siste update fikset vertfall problemene jeg hadde med trådløs hurtiglading så jeg er strålende fornøyd, merkelig at noe slikt kan være software relatert. Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Siste update fikset vertfall problemene jeg hadde med trådløs hurtiglading så jeg er strålende fornøyd, merkelig at noe slikt kan være software relatert. Jeg trodde jeg måtte bytte alle mine trådløse ladeputer fra Lumia'ene mine pga forskjellig ladestandard - men da tok jeg feil, nå ligger Samsungen og lader som Merra den Blinde på en MSFT ladeplate. Yippi! Lenke til kommentar
newnick Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Har i flere dager fått opp at det er oppdaget fukt i usb kontakten og at jeg må passe på at den er tørr før jeg lader telefonen. Har restarta tlf men det dukker fortsatt opp! Jeg er verken i fuktige omgivelser og har ikke hatt tlf i nærhet av vann i løpet av denne perioden. Tlf ligger mye på bordet i stua... Hva er dette slags bug? Lurer på om det kom etter forrige update som var her om dagen men er ikke sikker på det... Har også fått denne meldingen men fjernet den bare og har etterpå ikke dukket opp igjen. Hadde vært ute u regn da den dukket opp så mulig det var antydning til fukt. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Dere med Telia som har lasta ned siste oppdatering til S8: Får dere opp wifi-tale som valg under innstillinger, eller kun 4gtale? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Dere med Telia som har lasta ned siste oppdatering til S8: Får dere opp wifi-tale som valg under innstillinger, eller kun 4gtale? Bare 4g tale her. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Merkelig, i følge Telia skal også WiFi-Tale på plass i tillegg til 4G-Tale. Da ligger det nok på programvaresiden. Blir sikkert fikset i neste oppdatering. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Bare sånn i tilfelle, eg måtte restarte min tlf for å få det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Alltid første bud i min bok, omstart av telefon om det er noe som skurrer. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg har Telia, men finner ikke noe innstilling for 4G-tale eller Wi-fi-tale :/ Har også restartet telefonen min. Og oppdatert også seff. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Alltid første bud i min bok, omstart av telefon om det er noe som skurrer.Og om det ikke hjelper, så ta en factory reset. Spesielt etter større oppdateringer.I dag har man jo backup av alt så null problem å sette opp telefonen på nytt. Endret 29. juli 2017 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg har Telia, men finner ikke noe innstilling for 4G-tale eller Wi-fi-tale :/ Har også restartet telefonen min. Og oppdatert også seff. Kan du sjekke hva som står under programvare for tjenesteleverandør? Gå inn på innstillinger > Om telefonen > Programvare for tjenesteleverandør. Her skal det stå SAOMC_SM-950F_OXM_NEE_0083. Dobbeltsjekk også med Telia at 4G-Tale er aktivert på ditt abbonement. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Mistet mobilen i gulvet (fra lommen når jeg satt på en lav stol), og knuste hjørne på skjermen. Ca 1x2cm område er pulverknust. Hatt mange mobiler opp igjen årene, og aldri hatt en mobil som knuser så lett? Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Du har nok hatt veldig uflaks Håper du har forsikring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå