Torger Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Da ble ny S8 på meg også med Swap ordningen, da det er best mulig deal for min del da jeg har en tendens til og bytte ut tlf 1 gang i året. Fornøyd så langt. Oppgraderte fra S6 Edge. Har aldri før sett antydning til at Swap kan være en god løsning for noen... Da har du ikke leita lenge! Her er grunnen til at Telenor Swap og Telia Svitsj ikke er særlig smart. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Det virker som om Samsung mener man skal bruke Play Music til å spille av musikkfiler. Den støtter ikke foldere, man kan ikke editere tagger, den maser stadig om at man skal abonnere og jeg liker rett og slett ikke brukergrensesnittet. Er det noen måte man kan få tak i den mye bedre musikkspilleren som var i S7? Endret 6. juni 2017 av robertaas Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Da ble ny S8 på meg også med Swap ordningen, da det er best mulig deal for min del da jeg har en tendens til og bytte ut tlf 1 gang i året. Fornøyd så langt. Oppgraderte fra S6 Edge. Har aldri før sett antydning til at Swap kan være en god løsning for noen... Da har du ikke leita lenge! Her er grunnen til at Telenor Swap og Telia Svitsj ikke er særlig smart. Forferdelig dårlig artikkel, like ræva som den på tek.no. Unyansert til tusen og ser kun på prislappen. Er du opptatt av å få det absolutt billigst mulig, uten noe ekstra goder, så joda, da kan jeg til en viss grad være enig med deg. Utover det, nei. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Det virker som om Samsung mener man skal bruke Play Music til å spille av musikkfiler. Den støtter ikke foldere, man kan ikke editere tagger, den maser stadig om at man skal abonnere og jeg liker rett og slett ikke brukergrensesnittet. Er det noen måte man kan få tak i den mye bedre musikkspilleren som var i S7? Bare å laste den ned det fra galaxy apps Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 WiFi Tale på S8 og Telia... fortsatt i det fjerne? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 WiFi Tale på S8 og Telia... fortsatt i det fjerne? Er ikke det bare å bruke Messenger? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det virker som om Samsung mener man skal bruke Play Music til å spille av musikkfiler. Den støtter ikke foldere, man kan ikke editere tagger, den maser stadig om at man skal abonnere og jeg liker rett og slett ikke brukergrensesnittet. Er det noen måte man kan få tak i den mye bedre musikkspilleren som var i S7? Bare å laste den ned det fra galaxy apps Er det den som kun heter "Musikk"? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Har dere tilgang til internett under en samtale? Jeg har ikke det. Har Telia. Da mener ikke jeg Wi-Fi, men mobilnett. Endret 7. juni 2017 av rcambiz Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har dere tilgang til internett under en samtale? Jeg har ikke det. Har Telia. Da mener ikke jeg Wi-Fi, men mobilnett. Nei Reagert på det samme. utfattelig irriterende faktisk. snakket med ett forsikringsselskap og skulle åpne tilbudet han hadde sendt. men det gikk jo såklart ikkje. Hvordan i alle dager får man 4g samtidig som en snakker i tlf ? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har dere tilgang til internett under en samtale? Jeg har ikke det. Har Telia. Da mener ikke jeg Wi-Fi, men mobilnett. Nei Reagert på det samme. utfattelig irriterende faktisk. snakket med ett forsikringsselskap og skulle åpne tilbudet han hadde sendt. men det gikk jo såklart ikkje. Hvordan i alle dager får man 4g samtidig som en snakker i tlf ? Det får du så snart Telia får ut fingeren og lanserer 4G Tale på S8/S8+, noe som kanskje kommer i løpet av sommeren ifølge Telia. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 WiFi Tale på S8 og Telia... fortsatt i det fjerne? Er ikke det bare å bruke Messenger? Sist jeg hørte var det Juni/Juli Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hva er egentlig forskjellen på 4G tale kontra alternativet? Mitt abonnement fra Telenor viser 4G tale i baren øverst. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Eneste eg ønsker er å ha tilgang til nettet menst eg snakker i tlf ? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har dere tilgang til internett under en samtale? Jeg har ikke det. Har Telia. Da mener ikke jeg Wi-Fi, men mobilnett. Nei Reagert på det samme. utfattelig irriterende faktisk. snakket med ett forsikringsselskap og skulle åpne tilbudet han hadde sendt. men det gikk jo såklart ikkje. Hvordan i alle dager får man 4g samtidig som en snakker i tlf ? Det får du så snart Telia får ut fingeren og lanserer 4G Tale på S8/S8+, noe som kanskje kommer i løpet av sommeren ifølge Telia. Sykt at det er kun S6 og S6 Edge som har fått 4G tale av Samsung mobilene. Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Neida, jeg har S8+ og har både 4G Tale og Wifi Tale. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Neida, jeg har S8+ og har både 4G Tale og Wifi Tale. Du har Telenor? Telia støtter ikke det. Jeg har Telia :/ https://telia.no/4g-tale Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Er det noen valg eg må aktivere /deaktivere elle skal ting komme automatisk? Har Telenor eg også Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Eg har Hello/Telenor, aktiverte 4G Tale på "mine sider" hos Hello. 4G Tale og Wifi Tale må også aktiveres på telefon menyen. Ellers må eg si GPS er lynkjapp på S8 eg er rett og slett imponert. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Noen andre her som sliter med LED indikatoren? Virker bare i enkelte programmer og under lading. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 men er det 4g som gjør at eg får internett når eg prater i tlf da? Hvordan kan eg surfe via 4g samtidig som eg snakker i tlf ? Må eg slå 4g tale av kanskje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå