dopus Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) noen andre som dårlig fart ved overføring av filer i lokalnettet via smb/windows share...det går sirup med s8+ mens s6 har full fart. Måtte sette opp en ftp server i stedet for å få farten opp (hastighetsøkning på 45x smb når jeg bruker ftp.) software bug?? Endret 28. mai 2017 av dopus Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Noen som har NAVIGON ( navigasjonsprogram ) til S8+ ? Jeg vet det er litt trøblette til tider å få dette i gang pga at alle tilatelser må være gitt på telefonen På noen telefoner går dette av seg selv mens det mer og mer nå må gis tilatelser i appen for at det skal fungere MEN , på S8+ får jeg ikke åpnet appen om det smalt , jeg har innstalert, avinnstallert, gitt alle tilatelser jeg kan komme på osv Nb, Appen fungerer både på z3+ og Lg G6 som jeg har utenom 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Etter 1mnd bruk så er s8 merkbart tregere. Har bare standard apper. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Standard Android med andre ord 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Nja, standard Samsung sine Android. Min føles lik etter å ha hatt den siden salgsstart, men det kan være den er tregere uten at jeg merker det. Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Da ble det en sort S8+ på meg, var litt i tvil om S8 eller S8+ Men syntes egentlig S8+ ikke var så stor som jeg fryktet. Fytti katta for en rå skjerm ! Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Etter 1 måned? Sorry mann, da gjør du noe rart i noen menyer. Har du ikke installert noen apper? Fordi? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Har et problem ang. min Garmin Fenix 3 HR. Hadde Sony XZ før og da kom "stemmecoachen" fra Garmin klokka over i headsettet som jeg brukte. ( puls og sånn) Med S8+ så får jeg ikke til det. Har gitt alle tilatelser jeg kan finne. Finner ingenting hverken på klokka eller tlf som tilsier at det ikke skal virke. Klokka er koblet til telefonen og alt annet virker, men får som sagt ikke "stemmecoachen" til å virke. Greit å høre puls nivået når man er ute og sykler, eller jogger. Vet at dette er litt spesielt, men håper noen har et lurt svar her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Standard Android med andre ord Standard Galaxy. Tror ikke Google Pixel har dette. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Etter 1mnd bruk så er s8 merkbart tregere. Har bare standard apper.Hmm... Har ikke merket noe til denne tregheten, og besøker du yutube og søker på dette temaet, så er det noe som faktisk blir påpekt at Samsung endelig har klart å fjerne dette problemet. Har du innstallert minnekort? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Merker ikkje noe selv og tlf er full av drit. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Nougat 7.1 vil forhåpentligvis hjelpe på. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Nougat 7.1 vil forhåpentligvis hjelpe på.Hva tror du 7.1 vil hjelpe på? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Nougat 7.1 vil forhåpentligvis hjelpe på.Hva tror du 7.1 vil hjelpe på? En mer stabil hastighet? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Nougat 7.1 vil forhåpentligvis hjelpe på.Hva tror du 7.1 vil hjelpe på? En mer stabil hastighet? Ustabilt hos deg altså? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Flere som har problemer med at kontakter forsvinner fra kontaktlisten? Det er flere kontakter jeg har lagret nummeret til flere ganger, men neste gang jeg sjekker så er de borte. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Høres rart ut. Hvordan viser du kontaktene da? En har jo flere valg på hva som skal vises i kontaktlisten Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Høres rart ut. Hvordan viser du kontaktene da? En har jo flere valg på hva som skal vises i kontaktlistenAner ikke. Men når jeg går inn på loggen og lagrer et nummer som har ringt til meg, så er det borte neste gang jeg går inn i loggen Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Første du må finne ut av er hvordan du har valgt å visebfrem kontaktene dine :-) Lenke til kommentar
newnick Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Nougat 7.1 vil forhåpentligvis hjelpe på.Hva tror du 7.1 vil hjelpe på?En mer stabil hastighet?Android 7.1 er vel samme som android 7.0 bare med noen ekstra funksjoner. Samme funksjonene som Samsung har hatt i sin androidversjon i flere generasjoner nå. Har Nexus 6p og har testet alle androidvarianter til nå og ytelsemessig så kom det store spranget fra 6 til 7. Kjører nå Android O, men det er tidlig betaversjon som ennå har mange små hickups, så er for tidlig å konkludere.Men Galaxy S8 er superrask og rock solid, så hvis du opplever at din lagger så har du innstallert noe snusk eller du har en defekt versjon.... Endret 30. mai 2017 av newnick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå