Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som sliter med mørke bilder på Snapchat i forhold til bruk av kamera-appen?

Dette skjer i flere apper jeg bruker hvor jeg tar bilde. Veldig merkelig!

Edit:

Googlet litt: forklaring?

When you open the camera the screen goes to full bright . Unless you change the screen to full bright when you view them they will look darker.
Endret av Goliath
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm. Når jeg skrudde av strømsparing så stod det 5 timee til oppladning. Testet flere ganger å ta ut kabelen osv. Hurtiglading er skrudd av. Men når jeg skrudde strømsparing på igjen så lader den drittforrt og så står det 1 time. Flere som kan teste dette ?

Lenke til kommentar

Hvordan får eg av den økte belysningen når eg feks går fra nettleser til YouTube?

Har ikkje lagt merke til noe økt ladetif hos meg. Kan teste ut senere om ikkje noen andre kommer meg i forkjøpet.

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Ladet tlf ca kl 14 fredag og nå mandag morgen er den på 26%. Moderat bruk. Bruker første steg av strømsparing (stanser ubrukte apper, men ikke mørkere skjerm og de mer ekstreme tiltakene).

Må sies å være helt innenfor, men er spent på hvor lenge det holder.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min søster har prestert å knuse for- og bakskjerm på sin S8 etter én uke. Har vært i kontakt med Mobilring i Vika i Oslo for å spørre om reparasjon der, men de hadde ikke begynt å skru på den ennå. Er det noen som kjenner til forhandlere/verksteder i Oslo eller Akershus som bytter glass og skjerm på disse?

Lenke til kommentar

Nei, kjør forsikring til 899 eller hva det var og kjør nude phone i stedet, syntes nå jeg.

Hvor får du forsikring på S8 til 899?
https://www.trygtklikk.no/mobilforsikring

850,- var det visst.

850 for et år + en saftig egenandel tenker jeg

har lest raskt gjennom vilkår.. men finner ikke den nøyaktige

vet du hva den er?

Kristin Thors (Trygtklikk NO)

2. mai, 14:08 CEST

Kjære XXXXXXX,

takk for e-posten din og vi er glade for å høre at du er interessert i produktforsikringen vår. I valget på modell står dessverre ikke alle Samsung modeller men vi forsikrer selvfølgelig alle Samsung modeller.

Hvis du blar nedover i listen efter at du har valgt Samsung, du ser den sidste valg er Andre, de er for alle annen modell som ikke er oppført i listen.

Som svar på spørsmålet ditt omgående egenandel:

a) Ved en erstatningsmessig skade jf. pkt. 11.1, trekkes følgende egenandel fra erstatningsoppgjøret:

· 250 kr. ved forsikringssum opp til 5.000 kr.

· 500 kr. ved forsikringssum mellom 5.001 og 10.000 kr.

· 750 kr. ved forsikringssum mellom 10.001 og 30.000 kr.

· 1.500 kr. ved forsikringssum mellom 30.001 og 40.000 kr.

· 2.000 kr. ved forsikringssum mellom 40.001 og 50.000 kr.

Andre vigtige opplysninger er at hvis kjøpsdatoen for produktet i følge kjøpsbeviset ikke er eldre enn 7 dager, dekker produktforsikringen produktet fra og med dagen etter. Ved produkter som er eldre enn 7 dager og maks 6 måneder, foreligger en ventetid på 6 uker fra og med kontraktinngåelse – vi kan dessverre ikke påta oss noe ansvar for skader som oppstår i denne perioden.

Og vi sikre maksimal seks måneder gammel mobil, hvor gammel er din mobil?

Du kan kjøbe en forsikring på https://www.trygtklikk.no/ og hvis du skriver inn denne promo-kode;

KTH2017NO vil du få 10% rabatt.

Jeg har lagt Fellesvilkårene til denne e-post

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...