MariusJS Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Da var TWRP og root blitt en del av min S8 Er vell eFuse i S8 også? Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ferdig trykka på S8+ Helt grei men skuffer på batteri igjen dessverre. Hadde en artig opplevelse i går da en telefonselger ringte.......da stod det mulig spam på mobilen....og jeg har ikke noen andre aper for identifisering av hvem som ringer. Min ligger på Finn.no og hviler seg og venter på neste eier. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ferdig trykka på S8+ Helt grei men skuffer på batteri igjen dessverre. Hadde en artig opplevelse i går da en telefonselger ringte.......da stod det mulig spam på mobilen....og jeg har ikke noen andre aper for identifisering av hvem som ringer. Min ligger på Finn.no og hviler seg og venter på neste eier. Dårlig batteritid? Av hva jeg har sett har de aller fleste hatt meget god batteritid, fra 5 til 8 timer SoT (Screen on time). Hva lå du på? 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Merkelig med dårlig batteritid ja. Men det er så individuelt ift både bruk og forventninger. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ferdig trykka på S8+ Helt grei men skuffer på batteri igjen dessverre. Hadde en artig opplevelse i går da en telefonselger ringte.......da stod det mulig spam på mobilen....og jeg har ikke noen andre aper for identifisering av hvem som ringer. Min ligger på Finn.no og hviler seg og venter på neste eier. Gidder du definere hva du mener med dårlig batteri på denne? 1 Lenke til kommentar
maczip Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ferdig trykka på S8+ Helt grei men skuffer på batteri igjen dessverre. Hadde en artig opplevelse i går da en telefonselger ringte.......da stod det mulig spam på mobilen....og jeg har ikke noen andre aper for identifisering av hvem som ringer. Min ligger på Finn.no og hviler seg og venter på neste eier. Gidder du definere hva du mener med dårlig batteri på denne? Jeg gikk fra iphone 7 pluss til Samsung S8+ og merker ikke noe dårligere batteri tid i forhold til iphone 1 Lenke til kommentar
maczip Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) 7 kjekke tips til Samsung S8 http://www.dinside.no/mobil/7-tips-som-kan-gjore-galaxy-s8-bedre-i-bruk/67521500 Endret 28. april 2017 av maczip Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Da var TWRP og root blitt en del av min S8 Er vell eFuse i S8 også? Tror det. Men det hindrer ikke meg i å bruke telefonen slik jeg ønsker Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Fikk min S8+ i dag, fy flate for en telefon, dette føltes virkelig futuristisk ut! Fikk med en "Amplifier Speaker Dock" fra komplett når jeg kjøpte den, er vel kanskje noe alle som forhåndsbestilte fikk? Vertfall mest ubrukelige plastklumpen jeg har vært borti, USB-C kontakten i den sklir ikke skikkelig inn i telefonen, telefonen vik ikke hurtiglade i den samt den akustiske lydforsterkningen var direkte latterlig, så akkurat den kunne de spart seg for. "AKG" Ørepluggene leverte dog svært god lyd for å være standard plugger. Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Ferdig trykka på S8+ Helt grei men skuffer på batteri igjen dessverre. Hadde en artig opplevelse i går da en telefonselger ringte.......da stod det mulig spam på mobilen....og jeg har ikke noen andre aper for identifisering av hvem som ringer. Min ligger på Finn.no og hviler seg og venter på neste eier. Gidder du definere hva du mener med dårlig batteri på denne?+1Hei "geirandreo" PLZ explain. Batteritid dårlig hmmm. Hadde du ikke sett en eneste batteritest på YouTube o.l og viste hva du kjøpte. Blir litt paff. -Jeg har personlig testet S8/S8+ og med meget gode resultater Vs iPhone LG, men selvfølgelig eksisterer det "mandags produkter" hos Samsungs og. Veldig synd du fikk en... Ha en fortreffelig helg -T Endret 28. april 2017 av Tage.T 2 Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ikke sendt noen tlf til meg i dag, OneCall har kødda det til med bestilling av telefoner og deres leverandør har S8 Silver på lager men OneCall har IKKE bestilt det av dem, så de kunne heller ikke sende ut noen telefon. Forbanna dritt opplegg. 1 Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Da kom s8 Har dere på aod? Noen erfaringer med hvor mye batteri det trekker? Skrudde det av på s7edge da det trakk for mye. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Jeg har det på, men aner ikke hva det trekker i strøm. Ligger for det meste i lommen hvor der er deaktivert uansett. Tok forresten nettopp telefonen ut av case for første gang på en uke. Herre for en nydelig telefon det er når den er naken. Hadde jeg bare hatt forsikring på den hadde jeg ikke brukt case i det hele tatt. Men jeg kjøpte den av Samsung, og vet ikke om det er mulig kjøpe mobilforsikring utenom når man kjøper fra teleselskap eller butikk som elkjøp osv? Det er nok noe dekke i innboforsikringen, men tror det er en heftig egenandel. Endret 28. april 2017 av Slai Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg har det på, men aner ikke hva det trekker i strøm. Ligger for det meste i lommen hvor der er deaktivert uansett. Tok forresten nettopp telefonen ut av case for første gang på en uke. Herre for en nydelig telefon det er når den er naken. Hadde jeg bare hatt forsikring på den hadde jeg ikke brukt case i det hele tatt. Men jeg kjøpte den av Samsung, og vet ikke om det er mulig kjøpe mobilforsikring utenom når man kjøper fra teleselskap eller butikk som elkjøp osv? Det er nok noe dekke i innboforsikringen, men tror det er en heftig egenandel. Prøv å sjekk ut denne: https://www.trygtklikk.no/samsung-galaxy-forsikring 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Takk, jeg var innom og så på den der =) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg er ikke spes imponert av batteritiden. Den er ganske brukbar nå i starten, sånn som min G4 var. Men om 6mnd så er den nok ikke så brukbar. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hver gang jeg avviser ett anrop med melding opprettes det en reminder om å ringe personen opp igjen etter en time. Noen som vet hvordan skru av dette? Sykt irriterende Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Da har jeg hatt min S8 et par dager, hadde egentlig bestilt en S8 + men endret etter å ha testet i butikken. Skjermen virket å å være stor nok på grunn av de smale rammene. Etter å ha brukt den et par dager må jeg dessverre si jeg angrer litt... Det er stor skjerm, men en nedgradering fra min Mate 9 Pro... Hva synes dere om skjermstørrelsen? Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ferdig trykka på S8+ Helt grei men skuffer på batteri igjen dessverre. Hadde en artig opplevelse i går da en telefonselger ringte.......da stod det mulig spam på mobilen....og jeg har ikke noen andre aper for identifisering av hvem som ringer. Min ligger på Finn.no og hviler seg og venter på neste eier. Gidder du definere hva du mener med dårlig batteri på denne? Jeg gikk fra iphone 7 pluss til Samsung S8+ og merker ikke noe dårligere batteri tid i forhold til iphone Beholdt begge to for sammenlikning. Min 3 år gamle iPhone 6 holder følge med s8+. Tapper seg vesentlig raskere enn iPhone k stand bye. Har ca 25% batteri igjen noe den har vært i bruk fra 0730 til 2300. IPhone står på 35-40%. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Telefonen er seriøst fin. Månedsprisen jeg må betale i 12 mnd nå er så verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå