MoLvII Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Geirandreo som ics-fd skrev. Smart lock som i innstillingene mente jeg. Du kan f.eks velge at Bluetooth i bilen er en sikker kilde, når du er koblet til den trenger du ikke passord. Som er sykt lurt på s8. Du kan også bruke tråløst nett eller plasseringsdata(gps) som sikre kilder. Endret 21. april 2017 av MoLvII Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Etter 11 timer fikk jeg endelig batteriet på S8+ under 50% Brukt en del på jobb (mail etc), 1 time musikk, et par timer på internett og noen timer på twitch. Kan ikke være misfornøyd med den batterilevetiden her skal ennå kunne vare i 9t óg 30min 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Hvor mye lysstyrke bruker hver enkelt av S8+ brukere? Jeg bruker ca 60-70% på min S8+. Endret 21. april 2017 av ICS-FD Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Noen som vet hvordan man får ordnet det slik at man kan huke av en boks i notification nedtrekksmenyen for å få slå av og på automatisk lysstyrke? Etter oppdatering til nougat er muligheten fjernet og man må gjøre flere trykk enn før. Endret 21. april 2017 av OddZen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ser greit ut så langt. Vanlig S8. Lenke til kommentar
Opens Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Min enhet ankom Oslo på torsdag 23:56.Altså har postnord hatt hele fredagen på seg til å videresende den til Stavanger, slik at jeg kunne ha hatt den på lørdag. Men nei. Ikke en dritt har skjedd idag. Bra jobba:) Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Slettet Endret 21. april 2017 av ICS-FD Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Har storkost meg med s8 pluss siden i går kveld. Noen stjal min s7 Edge for en ukes tid siden i London, og jeg hadde bestemt meg for å vente til note 8 før dette skjedde. Meeeeeeen når jeg kom hjem og så at s8 pluss så sykt nice ut tenkte jeg teste den ut. Hellige Halvard, så fornøyd jeg er. Til og med kjøpt en case, noe jeg aldri har hatt før på noen telefon, siden s8 pluss er noe glatt å håndtere. Storkoser meg som sagt så langt. Fantastisk følelse i hånden, ca så hurtig som jeg hadde forventet. Fornøyd med Samsungs nettleser faktisk, savner ikke Chrome enda. Glad jeg valgte sort, den minner meg om gode gamle n9. Oddzen; løsningen er såvidt jeg ser å trykke på pilen på notification brightness bar'en og skru av og på der. Edit/ kan nevne at batteritiden er kjempebra så langt. Skal lade trådløst over natten i stedet for den normale laderen slik jeg har gjort tidligere, kanskje det vedlikeholder batterikvaliteten bedre. Er på siste prosent nå etter 17 timers tid, med 7.5 timers screen on time. Hadde en liten topup av batteri, fra kanskje 34 til 46 prosent, midt på dagen. Endret 21. april 2017 av Slai Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 i teorien er vell 1/2A kabel lading hvor du topper opp veien å gå såvidt jeg har skjønt 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Har lest at trådløs er bedre når du lader over natten enn kabel, men jeg er John Snow om slikt. Endret 22. april 2017 av Slai Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Antar jeg kun bør lade nå når strømprosenten er under 15 prosent? Da jeg vil ha lengst mulig effektivitet på batteriet som mulig. Jeg blir jo å lade over natten sikkert en del, men er vell egentlig ikke så lurt å la den ligge fulladet med laderen i noen timer? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Googlet frem dette ang vedlikehold av mobilbatterier: http://gizmodo.com/how-to-take-care-of-your-smartphone-battery-the-right-w-513217256 Endret 22. april 2017 av Slai Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Hvor mye lysstyrke bruker hver enkelt av S8+ brukere? Jeg bruker ca 60-70% på min S8+. Kjører så og si full styrke hele tiden. For å om mulig å kompensere, kjører jeg konsekvent ulike Themes som er helt svarte/tilnærmet svarte. En oppnår da en nærmest "invert-farge"effekt, der 80-95 % av skjermen faktisk er svart, og skriften er hvit. På noen themes er alle bakgrunnene svarte, og alle skriftene/symbolene hvite. Ønsker en litt mer farger, finnes det svarte themes med fargelagde ikoner mm, for å sprite det hele opp litt. Selvfølgelig er nettsider mm som vanlig, og der trekker skjermen like mye som før - men ved all annen bruk sparer man en del strøm på dette. Men, med en så pass strømsterk mobil som 8+ faktisk er, så anser jeg ikke batteriets kapasitet for å være et issue i det hele tatt. Noe jeg absolutt har fått bekreftet disse dagene jeg har hatt og brukt den enormt mye. Er superfornøyd! Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Jøss, fikk nettopp en programvareoppdatering på min 8+. Rettinger og forbedringer. Greit det. Endret 22. april 2017 av Svein Arild Søyland Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Googlet frem dette ang vedlikehold av mobilbatterier: http://gizmodo.com/how-to-take-care-of-your-smartphone-battery-the-right-w-513217256 Ser det står om hurtiglading på siden, skumle greier! Hvertfall når man ikke kan bytte batteri. Ved bruk av hurtiglading en gang i blant var jeg på 3 batteriet på den 2 år gamle note 4'en min. Første jeg skrudde av på s8+'en min. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Googlet frem dette ang vedlikehold av mobilbatterier: http://gizmodo.com/how-to-take-care-of-your-smartphone-battery-the-right-w-513217256 Ser det står om hurtiglading på siden, skumle greier! Hvertfall når man ikke kan bytte batteri. Ved bruk av hurtiglading en gang i blant var jeg på 3 batteriet på den 2 år gamle note 4'en min. Første jeg skrudde av på s8+'en min. Og jeg som har ladeplater (originale Samsung sådanne) til både konas S7 og min S8+. Det skal det bli slutt på øyeblikkelig - kjenner hver gang at telefonen er veldig varm etter trådløs lading. Over og ut for disse, da de etter hva artikkelen sier er rene og skjære batterimordere! Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Hadde tenkt å legge inn en skjermdump fra hva oppdateringen inneholdt. Forsøkte å bruke Photobucket for å få en URL, men den ble ikke godtatt her. Hvordan legger dere inn bilder mm her på forumet? Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 [img=link.jpg]Bruker imgur.com, med en profil satt til at alle bildene jeg laster opp er private. Da får jeg også tilgang til gamle bilder, og kan ta ned linken om ønskelig. 1 Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Fikk en oppdatering OTA i morges til min S8: G950FXXU1AQDD ser den bl.a disabler mulighet til å mappe bixby tasten til ønsket app osv. Ytelsesforbedringer osv. ++ Vi får se hvordan det blir, men så langt godt imponert over telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå