Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lurer jeg også på. Eller blir det enda en "4G LTE" telefon?

Har S7 edge, tror den holder forsatt i lange baner med, istedet for S8. 

Når neste år er det S9 og har garantert 5G støtte, kommer jeg inn i tenkeboksen med å bytte. Bytter ikke mobil hvert år jeg,

Skulle ikke S8 støtte 5G, er det jo nesten bortkastet å bruke penger på den, å bruke 10 000 kr på mobil kjøp hvert år er ikke min stil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det lurer jeg også på. Eller blir det enda en "4G LTE" telefon?

Har S7 edge, tror den holder forsatt i lange baner med, istedet for S8. 

Når neste år er det S9 og har garantert 5G støtte, kommer jeg inn i tenkeboksen med å bytte. Bytter ikke mobil hvert år jeg,

Skulle ikke S8 støtte 5G, er det jo nesten bortkastet å bruke penger på den, å bruke 10 000 kr på mobil kjøp hvert år er ikke min stil

Jepp :) Jeg kjøper mobil for 5000 ca. hvert 5. år hehe :) men venter nok på S9.

Lenke til kommentar

Overraskende stille her inne til at det har vært såpass mange lekasjer rundt S8 :p

Samsung-Galaxy-S8-22.jpg

Dette skal være ett offisielt bilde av S8. Dere finner flere her:

http://itavisen.no/2017/03/26/her-er-de-tekniske-spesifikasjonene-og-offisielle-bildene-av-galaxy-s8/

De ryktede spesifikasjonene:

galaxy_s8_spesifikasjoner_norsk_4.jpg

Videre lurer jeg på hva Samsung bundler S8 med i år. De siste årene, siden S6, har de alltid gitt med noe ekstrautstyr til sine toppmodeller. Ladeplate, VR osv.. Var vel meningen at Note 7 skulle komme med noe ekstrautstyr også.

Endret av fla92
Lenke til kommentar

Overraskende stille her inne til at det har vært såpass mange lekasjer rundt S8 :p

Samsung-Galaxy-S8-22.jpg

Dette skal være de offisielle bildene av S8.

Ligger i senga med S7 edge og tenker "Den ser enda mye verre ut å holde uten å miste eller komme borti edge skjermen så man havner utpå viddene".

Lenke til kommentar

For meg som liker flat design, og ikke synes hardware specs har gått nevneverdig fremover, så er ikke dette veldig overbevisende. Normalt leter jeg bare etter unnskyldninger til å oppgradere, men her finner jeg de ikke... 

Lenke til kommentar

Nei, her har jeg vært sløv. Er på en måte ikke så spennende lenger. Lekkasjene er jo daglige og hvis det kommer én eneste overraskelse i dag, så blir jeg.. vel, overrasket.  :grin: Vi får se! Ikke lenge igjen nå. Poster uansett oppdaterte og bekreftede specs når telefonen er blitt vist frem, og kommer etter release til å bruke førsteposten til å svare på de vanligste spørsmål/svar/bugs som folk har og opplever. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt merkelig å si det om en telefon til 7500 og 8500, men jeg er positivt overrasket over prisene. Forventet S8+ til rundt 10k, og den vanlige versjonen til rundt 8-9k.

Med abonnement blir dette overkommelig. Jeg får en S8 til 5999,- , som jeg vil si er en meget god pris. Dette i tillegg til at jeg selger min gamle telefon, så vil nok ikke innkjøp av ny S8 svi så alt for mye i lommeboka.

Kan legge til at man får med AKG-propper til en verdi av ca.1000(?), noe som helt sikkert er mulig å få solgt på finn.no (jeg liker ikke å bruke ørepropper).

Endret av fla92
Lenke til kommentar

Det virker generelt ut som om edge er likt av mindretallet.

Det tviler jeg på. Edge-modellen av S7 er solgt mest i den kjeden/operatøren jeg jobber for. Jeg mener det var det samme for S6-serien også, og det er nok derfor de satser såpass mye på Edge fremover ;)

Edge er ganske populært.

Edge selger bedre bl.a. bedre fordi det er gimmick og ser muligens bedre ut. Men praktisk er det ikke!

I tillegg har Edge-utgaven tradisjonelt blitt levert med kraftigere batteri enn standard utgaven. Selvfølgelig kjøper folk den utgaven med best batteri!

Selv savnet jeg S8 i vanlig, flat innpakning. Samsung kommer aldri til å bli aktuelt igjen for min del så lenge de tviholder på edge-skjermen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forhondstbestilte min på Spaceworld jeg, 4999 med Ice abo  :)

Noen som vet prisen fra de litt større forhandlere(Elkjøp, expert)?

Er vel ikke kjent helt ennå. Her har Spaceworld vært imponerende tidlig på ballen. I tillegg har de kjørt noen hissige kampanjer med ICE i det siste som de færreste konkurrentene har kunne matchet, så det blir spennende å se! 

Lenke til kommentar

Forhondstbestilte min på Spaceworld jeg, 4999 med Ice abo  :)

Noen som vet prisen fra de litt større forhandlere(Elkjøp, expert)?

Er vel ikke kjent helt ennå. Her har Spaceworld vært imponerende tidlig på ballen. I tillegg har de kjørt noen hissige kampanjer med ICE i det siste som de færreste konkurrentene har kunne matchet, så det blir spennende å se! 

Expert har startet forhåndsbestilling til 7590,- og 8490,- uten abb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...