Iminzil Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Kjenner jeg begynner å bli desperat nå Bare å hyle ut viss noen vet om noen som selger s8+ i Rogaland. Blir for lenge å vente på komplett Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Da fikk jeg min levert av Postnord på jobben. Og i esken fra MPX fikk jeg også en bonus ting. Det er en Samsung Galaxy Amplifier speaker dock, er det andre som også har fått det med i sin levering? Endret 20. april 2017 av ICS-FD Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Fikk ikke noe med min. Kan dette være en ekstra greie fra MPX? Har nå testet telefonen litt. Og jeg har så langt dårlig tro på iris. Den funker ikke bra dersom man ønsker å låse opp telefonen mens man går/er i bevegelse Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Er vel gimmick som vanlig. Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Da er det full gjenoppretting på gang! Var den første på Elkjøp Kleppe som fikk denne! Hun sa først at lansering ikke var før i morgen. Så sjekket hun opp og sa at den var endret til i dag. O'glede skriker mitt indre lille barn! Er det Silikon eller Alcantara dekselet som er på telefonen der ? Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Fikk også med den speaker dock saken fra komplett. Største søpla jeg har sett noen gang, billig plast ræl. Gikk rett i søpla. Telefonen er forøvrig helt super Endret 20. april 2017 av MuppetOwl Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Kjenner jeg begynner å bli desperat nå Bare å hyle ut viss noen vet om noen som selger s8+ i Rogaland. Blir for lenge å vente på komplett Endret 20. april 2017 av Svein Arild Søyland Lenke til kommentar
atwater Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Var innom Elkjøp Skøyen nå, de har på lager, men leverer ikke ut før 28... Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Da er det full gjenoppretting på gang! Var den første på Elkjøp Kleppe som fikk denne! Hun sa først at lansering ikke var før i morgen. Så sjekket hun opp og sa at den var endret til i dag. O'glede skriker mitt indre lille barn! Er det Silikon eller Alcantara dekselet som er på telefonen der ? Samsung Galaxy S8+ Silikone, kjøpt på My Trendy Phone, og merkelig nok setter det ikke fettflekker seg fast når jeg bruker det, har og et Spigen i bestilling som det går evigheter med! Lenke til kommentar
maczip Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Fått min nå.....å dæven for en sexy telefon Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Da var min klar for henting, vet hva jeg skal gjøre etter jobb i dag. Props til Komplett/Postnord for kjapp leveranse. Lenke til kommentar
Canto34 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Nå har Komplett endret statusen på ordren min fra "Avventer" til "Ordre mottatt". =) Håper den blir sendt i dag. Da har jeg den tirsdag med mindre det blir forsinkelser. Lenke til kommentar
maczip Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Noen som har Alcantara dekselet og vet hvor mye det bygger? Jeg vil ha den tynnest mulig Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Pakken kan hentes! brb Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Dette forumet slutter aldri å overraske meg. Kort tid etter jeg la ut melding i denne tråden ble jeg kontakta av Svein Arild https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=69903 Fekk overtatt hans lokale kjøpt s8+ siden han hadde 2 bestillinger inne. Blir mangen timer med trykking nå i dag 3 Lenke til kommentar
Canto34 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Dere som allerede har begynt å leke med telefonen, hvordan er kameraet på Snapchat? =) Leste i et kommentarfelt på Youtube at det var noen som mente at kameraet sikkert er veldig dårlig i Snapchat appen. Vet ikke om det har vært det tidligere, jeg har aldri eid en Samsung mobil. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Snapchat har vel alltid våre dårlig på android? Siden det tar bilde av skjermen og ikkje kamerasource. Var ihvertfall slik før Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Fått min S8+ jeg også. Vakker telefon. Det som irriterer meg kraftig er plassering av fingeravtrykkleser. Den er da alt for langt opp! Når man holder telefonen naturlig med en hånd har man ikke sjans til å nå opp dit med fingern.. Og jeg har relativt ganske store hender. Endret 20. april 2017 av Randeboy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Snapchat på Android er elendig, uansett hvilken toppmodell man sitter med. Skyld på latskapen til utviklerene. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Syntes facebook messenger sitt kamera er verst, både på android og ios. Har fettet ned telefonen litt allerede, og syntes allerede komboen fingerprint + iris er genial, har dog satt iris som standard, skal jeg unlocke med fingeren så legger jeg den bare på sensoren også vipps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå