Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjenner jeg er en smule irritert. HVORFOR har de ikke S8 på lager... =(

Hvor er der du bestilte?

 

Min telefon fra Telia er på vei. Forventet levering er 25 April. Så håper den er framme til da!

 

Komplett. Jeg bestilte i begynnelsen av april. Så kanskje jeg har vært litt sen med å forhåndsbestille.. =( 

Lenke til kommentar

 

 

Kjenner jeg er en smule irritert. HVORFOR har de ikke S8 på lager... =(

Hvor er der du bestilte?

 

Min telefon fra Telia er på vei. Forventet levering er 25 April. Så håper den er framme til da!

Komplett. Jeg bestilte i begynnelsen av april. Så kanskje jeg har vært litt sen med å forhåndsbestille.. =(
Burde være nok tid det. Bestilte 10 April her.
Lenke til kommentar

Føler meg som en liten bortskjemt drittunge som ikke klarer å vente til gavene åpnes på julaften!  :dribble: Hos Expert står det ennå: "Dato: 29-03-2017, 07:33 Status: Ordre overført til ekspedering", og slik har det stått siden den 29 mars da jeg bestilte OG betalte den! På telefon sa de at de den 20 skulle begynne å sende den ut, og nå¨r det så er som dette for meg som har bestilt den til min nærmeste Expert-butikk: "Expertbutikk - Sendes fra lager til Expertbutikk (OBS! 3 - 7 virkedager)", så kan det i verste fall gå opptil 7 dager før barnet i meg får kose med den?

 

Snakka med Elkjøp i dag, det ligger en og venter på meg klokka 1000 i morgen, gjett hvor jeg skal i morgen klokka 1000 ...  :tease:

Lenke til kommentar

Nå har jeg sikkert sett alt av tester på youtube av mobilen. Det merkelige er at det er mesteparten klaging om mobilen, men til slutt så sier dem at det er det beste på markedet. 

Eneste jeg kan se feil på den er Bixby og den dedikerte knappen. Hadde jeg fått en knapp jeg kan bruke som jeg ville hadde jeg blitt superhappy.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sikkert sett alt av tester på youtube av mobilen. Det merkelige er at det er mesteparten klaging om mobilen, men til slutt så sier dem at det er det beste på markedet. 

Eneste jeg kan se feil på den er Bixby og den dedikerte knappen. Hadde jeg fått en knapp jeg kan bruke som jeg ville hadde jeg blitt superhappy.

!! =) 
Lenke til kommentar

Fikk akuratt leveringsbekreftelse og sporing på min S8 grå fra Telenor. Gleder meg helt sykt til å bytte ud den gamle S6 edgen min.

 

Når det gjelder remapping av Bixby så har jeg forstått det slik at dette var på en gammel versjon av softwaren og at Samsung har fjernet denne muligheten.

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Føler meg som en liten bortskjemt drittunge som ikke klarer å vente til gavene åpnes på julaften!  :dribble: Hos Expert står det ennå: "Dato: 29-03-2017, 07:33 Status: Ordre overført til ekspedering", og slik har det stått siden den 29 mars da jeg bestilte OG betalte den! På telefon sa de at de den 20 skulle begynne å sende den ut, og nå¨r det så er som dette for meg som har bestilt den til min nærmeste Expert-butikk: "Expertbutikk - Sendes fra lager til Expertbutikk (OBS! 3 - 7 virkedager)", så kan det i verste fall gå opptil 7 dager før barnet i meg får kose med den?

 

Snakka med Elkjøp i dag, det ligger en og venter på meg klokka 1000 i morgen, gjett hvor jeg skal i morgen klokka 1000 ...  :tease:

 

 

I akkurat samme båt som deg. Avbestilte Expert jeg, og bestilte i butikk på Elkjøp til i morgen. Jobben blir lang i morgen altså...

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg sikkert sett alt av tester på youtube av mobilen. Det merkelige er at det er mesteparten klaging om mobilen, men til slutt så sier dem at det er det beste på markedet. 

Eneste jeg kan se feil på den er Bixby og den dedikerte knappen. Hadde jeg fått en knapp jeg kan bruke som jeg ville hadde jeg blitt superhappy.

!! =) 

 

 

Denne har vel Samsung patchet allerede?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Føler meg som en liten bortskjemt drittunge som ikke klarer å vente til gavene åpnes på julaften!  :dribble: Hos Expert står det ennå: "Dato: 29-03-2017, 07:33 Status: Ordre overført til ekspedering", og slik har det stått siden den 29 mars da jeg bestilte OG betalte den! På telefon sa de at de den 20 skulle begynne å sende den ut, og nå¨r det så er som dette for meg som har bestilt den til min nærmeste Expert-butikk: "Expertbutikk - Sendes fra lager til Expertbutikk (OBS! 3 - 7 virkedager)", så kan det i verste fall gå opptil 7 dager før barnet i meg får kose med den?

 

Snakka med Elkjøp i dag, det ligger en og venter på meg klokka 1000 i morgen, gjett hvor jeg skal i morgen klokka 1000 ...  :tease:

 

 

I akkurat samme båt som deg. Avbestilte Expert jeg, og bestilte i butikk på Elkjøp til i morgen. Jobben blir lang i morgen altså...

 

Jeg har ulike erfaringer med å bestille ift både collect@store og andre slike geniale lagerførte bestillinger der produktet - selv om alle trodde det motsatte - IKKE er på lager allikevel grunnet det ene og det andre. Derfor har jeg ennå ikke avbestilt min fra Expert, og det gjør jeg heller ikke før jeg sitter med en eske med ubrutt segl inneholdende en Samsung Galaxy 8+. Når jeg har den fysisk ihende, da ringer jeg Expert og ber dem kansellere. Jeg får pengene igjen samme hvor i prosessen de på Expert er, og jeg sjekket nettopp og de har ennå ikke meget seg til å sende den fra lager ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...