Canto34 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Min er sendt fra komplett bestilte 29/3 kl 1721 S8+? Lenke til kommentar
Canto34 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kjenner jeg er en smule irritert. HVORFOR har de ikke S8 på lager... =( Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Du var antakelig litt for sent ute da Min S8+ har forresten blitt sendt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kjenner jeg er en smule irritert. HVORFOR har de ikke S8 på lager... =(Hvor er der du bestilte? Min telefon fra Telia er på vei. Forventet levering er 25 April. Så håper den er framme til da! Lenke til kommentar
Canto34 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kjenner jeg er en smule irritert. HVORFOR har de ikke S8 på lager... =(Hvor er der du bestilte? Min telefon fra Telia er på vei. Forventet levering er 25 April. Så håper den er framme til da! Komplett. Jeg bestilte i begynnelsen av april. Så kanskje jeg har vært litt sen med å forhåndsbestille.. =( Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kjenner jeg er en smule irritert. HVORFOR har de ikke S8 på lager... =(Hvor er der du bestilte? Min telefon fra Telia er på vei. Forventet levering er 25 April. Så håper den er framme til da! Komplett. Jeg bestilte i begynnelsen av april. Så kanskje jeg har vært litt sen med å forhåndsbestille.. =( Burde være nok tid det. Bestilte 10 April her. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Min ble sendt fra Sverige i går. Forventet levering i morgen! :-) chess har ikke peiling. Måtte logge inn på siden for å kunne se det. Ikke fått melding at den er sendt. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Føler meg som en liten bortskjemt drittunge som ikke klarer å vente til gavene åpnes på julaften! Hos Expert står det ennå: "Dato: 29-03-2017, 07:33 Status: Ordre overført til ekspedering", og slik har det stått siden den 29 mars da jeg bestilte OG betalte den! På telefon sa de at de den 20 skulle begynne å sende den ut, og nå¨r det så er som dette for meg som har bestilt den til min nærmeste Expert-butikk: "Expertbutikk - Sendes fra lager til Expertbutikk (OBS! 3 - 7 virkedager)", så kan det i verste fall gå opptil 7 dager før barnet i meg får kose med den? Snakka med Elkjøp i dag, det ligger en og venter på meg klokka 1000 i morgen, gjett hvor jeg skal i morgen klokka 1000 ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Tror dere at dette blir en bra oppdatering fra S6'en jeg har? Har ikke Edge versjonen. Så blir spent på å prøve det ut. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Nå har jeg sikkert sett alt av tester på youtube av mobilen. Det merkelige er at det er mesteparten klaging om mobilen, men til slutt så sier dem at det er det beste på markedet. Eneste jeg kan se feil på den er Bixby og den dedikerte knappen. Hadde jeg fått en knapp jeg kan bruke som jeg ville hadde jeg blitt superhappy. Lenke til kommentar
Canto34 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Nå har jeg sikkert sett alt av tester på youtube av mobilen. Det merkelige er at det er mesteparten klaging om mobilen, men til slutt så sier dem at det er det beste på markedet. Eneste jeg kan se feil på den er Bixby og den dedikerte knappen. Hadde jeg fått en knapp jeg kan bruke som jeg ville hadde jeg blitt superhappy. !! =) Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Fikk akuratt leveringsbekreftelse og sporing på min S8 grå fra Telenor. Gleder meg helt sykt til å bytte ud den gamle S6 edgen min. Når det gjelder remapping av Bixby så har jeg forstått det slik at dette var på en gammel versjon av softwaren og at Samsung har fjernet denne muligheten. Endret 19. april 2017 av AcIdica Lenke til kommentar
Tage_InnleggNO Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Føler meg som en liten bortskjemt drittunge som ikke klarer å vente til gavene åpnes på julaften! Hos Expert står det ennå: "Dato: 29-03-2017, 07:33 Status: Ordre overført til ekspedering", og slik har det stått siden den 29 mars da jeg bestilte OG betalte den! På telefon sa de at de den 20 skulle begynne å sende den ut, og nå¨r det så er som dette for meg som har bestilt den til min nærmeste Expert-butikk: "Expertbutikk - Sendes fra lager til Expertbutikk (OBS! 3 - 7 virkedager)", så kan det i verste fall gå opptil 7 dager før barnet i meg får kose med den? Snakka med Elkjøp i dag, det ligger en og venter på meg klokka 1000 i morgen, gjett hvor jeg skal i morgen klokka 1000 ... I akkurat samme båt som deg. Avbestilte Expert jeg, og bestilte i butikk på Elkjøp til i morgen. Jobben blir lang i morgen altså... Lenke til kommentar
Tage_InnleggNO Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Nå har jeg sikkert sett alt av tester på youtube av mobilen. Det merkelige er at det er mesteparten klaging om mobilen, men til slutt så sier dem at det er det beste på markedet. Eneste jeg kan se feil på den er Bixby og den dedikerte knappen. Hadde jeg fått en knapp jeg kan bruke som jeg ville hadde jeg blitt superhappy. !! =) Denne har vel Samsung patchet allerede? 1 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Bestilte S8+ sort hos Elkjøp 9.april. Fikk melding nå om at den er sendt fra lager og forventet ankomst 24.april Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Min S8 står nå som sendt fra Komplett, og iflg. Postnord er den i Oslo nå. Så da håper jeg har den i hende innen kort tid. (Må til Arendal) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Min S8 står nå som sendt fra Komplett, og iflg. Postnord er den i Oslo nå. Så da håper jeg har den i hende innen kort tid. (Må til Arendal) Skulle ønske telia brukte postnord. Posten er treg synes jeg. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Føler meg som en liten bortskjemt drittunge som ikke klarer å vente til gavene åpnes på julaften! Hos Expert står det ennå: "Dato: 29-03-2017, 07:33 Status: Ordre overført til ekspedering", og slik har det stått siden den 29 mars da jeg bestilte OG betalte den! På telefon sa de at de den 20 skulle begynne å sende den ut, og nå¨r det så er som dette for meg som har bestilt den til min nærmeste Expert-butikk: "Expertbutikk - Sendes fra lager til Expertbutikk (OBS! 3 - 7 virkedager)", så kan det i verste fall gå opptil 7 dager før barnet i meg får kose med den? Snakka med Elkjøp i dag, det ligger en og venter på meg klokka 1000 i morgen, gjett hvor jeg skal i morgen klokka 1000 ... I akkurat samme båt som deg. Avbestilte Expert jeg, og bestilte i butikk på Elkjøp til i morgen. Jobben blir lang i morgen altså... Jeg har ulike erfaringer med å bestille ift både collect@store og andre slike geniale lagerførte bestillinger der produktet - selv om alle trodde det motsatte - IKKE er på lager allikevel grunnet det ene og det andre. Derfor har jeg ennå ikke avbestilt min fra Expert, og det gjør jeg heller ikke før jeg sitter med en eske med ubrutt segl inneholdende en Samsung Galaxy 8+. Når jeg har den fysisk ihende, da ringer jeg Expert og ber dem kansellere. Jeg får pengene igjen samme hvor i prosessen de på Expert er, og jeg sjekket nettopp og de har ennå ikke meget seg til å sende den fra lager ... Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Fikk Mail i går kl 1356 at telefonen var sendt, prøver å spore men får bare opp dette. 1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå