Merko Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Hm. bruker noen virkelig samsung nettleseren fremfor Chrome?: p Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Trenger batterihjelp! Nesten ny s8, tomt batteri lenge før kvelden... Moderat bruk. Krise dårlig! ? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Hm. bruker noen virkelig samsung nettleseren fremfor Chrome?: p Ja, spør meg ikke hvorfor Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Trenger batterihjelp! Nesten ny s8, tomt batteri lenge før kvelden... Moderat bruk. Krise dårlig! ?Er det etter oppdatering til Oreo? I så fall tror jeg nesten full reset er eneste som kanskje kan fikse det. Jeg opplever i alle fall batteribruken som helt tullete etter at jeg oppdaterte. 9t på batteri, 2.5t skjerm på, og 15% igjen på battrtiet var status i dag tidlig . Jeg har prøvd alt unnatt full tilbakestilling nå, og ingen ting hjelper. Før oppdatering holdt den lett 24 timer med 5-6 timer skjermbruk. Endret 17. mars 2018 av teitur Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Ah ok. Ja, etter Oreo ja. Lite lyst på full reset :/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Samsung Smart Switch > Backup > Reset > Restore > Profit Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Er stort sett fornøyd med mitt batteri. Har så langt 7,5 timer siden jeg trakk ut laderen. 2 timer og 26 minutter skjermtid, og 47% igjen på batteriet. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Samsung Smart Switch > Backup > Reset > Restore > ProfitBlir vel å prøve det, men ser for meg at 2FA-appene, mobilbankappene, buypasappen og billettappen til Ruter fortsatt krever ekstra innsats. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Omtrent alle mobiler jeg har hatt har 20-30% batteri etter ferdig arbeidsdag. Det er etter 1år ish bruk. Så jeg er egentlig ikke noe imponert. Når mobilen var ny så var det lett 50% igjen. Endret 17. mars 2018 av MrLuni Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Blir vel å prøve det, men ser for meg at 2FA-appene, mobilbankappene, buypasappen og billettappen til Ruter fortsatt krever ekstra innsats. Du kan stryke Ruter appen fra listen hvis du lar den bli sikkerhetskopiert til Google Drive. De andre må fortsatt settes opp, ja, og mye annet også. Lenke til kommentar
juliegris Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Hei, Hva har skjedd med telefonen min? Går ikke å spille opp videos Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Hei, Hva har skjedd med telefonen min? Går ikke å spille opp videos Har nok oppstått en ukjent feil? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Til dere som sliter med batteritid, observerer at apper som bruker GPS i bakgrunnen trekker ekstremt mye strøm, f.eks. går telefonen fra fulladet til nesten tom etter 6 timer med logging via Strava. Hvis dere har apper som kontinuerlig GPS-tracker (Pokemon?) vil jeg tro at batteriet tømmes veldig fort. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Hvordan er s8+ på oreo? Er den ask og hvordan er batteriet? Vurderer den over å vente på vanlig s9 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Hvordan er s8+ på oreo? Er den ask og hvordan er batteriet? Vurderer den over å vente på vanlig s9 Batteriet er bra på både S8 og S9, Oreo eller ikke. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Til dere som sliter med batteritid, observerer at apper som bruker GPS i bakgrunnen trekker ekstremt mye strøm, f.eks. går telefonen fra fulladet til nesten tom etter 6 timer med logging via Strava. Hvis dere har apper som kontinuerlig GPS-tracker (Pokemon?) vil jeg tro at batteriet tømmes veldig fort.Nei, batteriet tømmes omtrent like raskt uansett om jeg bare leser mail eller surfer på nett som når jeg samtidig kjører treningsapp med GPS og Pokémon Go, og uansett er endringen betydelig fra Nougat. Siden det varierer såpass i tillegg, mistenker jeg at det er en systemprosess som henger seg opp med ujevne mellomrom. I dag har det faktisk ikke vært så ille. Kommer nok til å ta en full reset i Påsken, når jeg har litt tid til overs. Forhåpentligvis hjelper det på problemet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Etter oppgraderingen til Oreo er det enkelte grensesnitt som ofte ikke virker for enkelte apper: -Pokemon Go får ofte ikke forbindelse til GPS selv om andre apper får det. -PressReader får ofte ikke aksess til Internett selv om andre apper får det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Når får jeg Oreo? Har Telenor. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Når får jeg Oreo? Har Telenor. Når telenor bestemmer seg for å få ut fingern. Har telenor selv ettersom jobben betaler, og skjønner ikke hva telenor egentlig trenger å gjøre med oppdateringen ... Du kan prøve å ringe inn til telenor og spørre, men tviler på at de kan gi deg en dato .. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Når får jeg Oreo? Har Telenor. Når telenor bestemmer seg for å få ut fingern. Har telenor selv ettersom jobben betaler, og skjønner ikke hva telenor egentlig trenger å gjøre med oppdateringen ... Du kan prøve å ringe inn til telenor og spørre, men tviler på at de kan gi deg en dato .. Nei har prøvd. Var ikke noe svar å få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå