Saftis Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fungerte greit både etter Oreo-oppdateringen som ble prematurt lagt ut, og den 2. Har litt problem med at Gmail push ofte ikke kommer før jeg kobler på Wi-Fi, men det er til å leve med. Effektiv batteritid med mitt bruk er i underkant av 2 døgn uten strømsparing. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Har oreo oppdateringen kommet til S8 ennå? Tydeligvis, men Telenor sender den aldri ut. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Fått den første, og den siste. har telenor Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Fått den første, og den siste. har telenor Telenor simkort, men ikke TEN branda telefon. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 kan sikkert stemme. aner ikkje hvor eg ser det engang Lenke til kommentar
teitur Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Batteritiden på min S8 er helt bankers etter Oreo-oppdateringen. Noen dager er den helt som før, andre dager trekker den strøm som bare det. Selv etter en restart fortsetter strømtrekket, før det plutselig kan være tilbake til normalt, dvs slik det var før oppdatering. Hvis jeg sjekker batteribruken når telefonen klikker, er det alltid "Kjerneapper for Android" som troner på toppen. Dette kan gjerne være timevis. En natt hadde batteriet tappet seg 40% i løpet av et par timer mens den lå med skjermen av. Det virker som det da var oppdateringer fra Google play som hadde hengt seg opp. Det eneste jeg nå ikke har prøvd for å få bukt med problemet er å kjøre en full reset av telefonen. Jeg har ikke klart å finne noen syndere blant de installerte appene, og sletting av cache-partisjon har heller ikke gjort noen forskjell. Lenke til kommentar
Bolle§ Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Etter at jeg oppdaterte kommer det hele tiden varsler om apper som kjører i bakgrunnen, hvordan skrur man dem av? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Er norske S8/S8+ Dual Sim? S8+ selges både som single og dual sim: https://shop.samsung.com/no/mobile/galaxy-s8/ S8 selges kun som single sim, S9 og S9+ kommer kun som dual sim såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Etter at jeg oppdaterte kommer det hele tiden varsler om apper som kjører i bakgrunnen, hvordan skrur man dem av?Ekspander varselet, og hold på det til det dukker opp en bryter der du kan slå det av. Trykk lagre til slutt. Ev trykk detaljer og se igjennom hele lista med varsler og finn og deaktiver det, og andre varsler du ikke er interessert i, derfra. 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Noen måte å hindre varslene fra Samsung Experience Service / Samsung Account på uten å akseptere vilkårene? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Samsung s8+, hvordan er den på batteriet? Og er den rask? Må ta ut ny arbeidsmiljø og vurderer denne Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Er det noen som har merket at S8 bli raskere når den det står på lading? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Så dette har irritert meg en stund nå... bruker noen Samsung Browser her? Har et problem med flere nettsider der jeg ikke får lest kommentarer osv. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Så dette har irritert meg en stund nå... bruker noen Samsung Browser her? Har et problem med flere nettsider der jeg ikke får lest kommentarer osv. Har du et eksempel på en nettside så kan jeg gjerne prøve Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Tipper det er samme som hos meg, der er det mer eller mindre alt som bruker facebook. DinSide.no f.eks. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Så dette har irritert meg en stund nå... bruker noen Samsung Browser her? Har et problem med flere nettsider der jeg ikke får lest kommentarer osv. Har du et eksempel på en nettside så kan jeg gjerne prøveVg, dinside. Kommer ikke på flere akkurat nå Endret 15. mars 2018 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Så dette har irritert meg en stund nå... bruker noen Samsung Browser her? Har et problem med flere nettsider der jeg ikke får lest kommentarer osv.Har du et eksempel på en nettside så kan jeg gjerne prøveVg, dinside. Kommer ikke på flere akkurat nå Ser ut til at innstillingen "Sporingsblokkering" under "Utvidelser" (i nettleseren) er den som forårsaker dette. Fungerer fint med den slått av ihvertfall. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Se der ja, fungerte det ja. Takker! Eneste jeg hadde prøvd var å slå av adblock. Endret 15. mars 2018 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå