Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var så heldig at jeg jeg fikk solgt min iPhone X etter en uke. Makan til hype er det lenge siden jeg har opplevd.

Ikke rart at iPhone X selger svært dårlig. Den telefonen er ikke verdt penga.

Nå er jeg totalt sett fornøyd med iPhone X'en min til privatbruk, men det blir vel en digresjon i denne tråden. Både S8 og iPhone X er flotte mobiler, jeg er enig i at X'en kunne vært mer rimelig men jeg har ikke problemer med å bruke pengene på den personlig.

Lenke til kommentar

Er det andre som har problemer med appen "Finder" etter oppgraderingen?

Den spretter opp i hytt og pine og eneste måte å komme tilbake til andre apper der ut til å være å stoppe appen. Messenger er for eksempel ikke lengere mulig å aksessere via boblen som kommer opp over andre apper, trykker man på den så er det Finder som kommer opp.

Lenke til kommentar

Ja samme her, eneste jeg merker er at noen apper slutter å virke iblant og av og til fryser, selv etter nullstilling av tlf, men det blir sikkert fikset etterhvert med en update av både telefon og apps (usikker på om det os eller app sin skyld :p )

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen..

Pass deg. Nå vil folk i tråden henge deg ut for å bruke mobilen feil.

En ting jeg har lurt på. Hvis du er SÅ missfornøyd med S8, hvorfor selger du ikke og kjøper deg noe annet?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen..

Hei. Inn i systemcashe og kjør en vipe, så er du nok tilbake til god batteritid.

Mulig et retard spørsmål, men hvor finner jeg det?

Lenke til kommentar

Hei. Inn i systemcashe og kjør en vipe, så er du nok tilbake til god batteritid.

Mulig et retard spørsmål, men hvor finner jeg det?
Etter fri hukommelese: slå av telefonen. Hold inne volum opp, bixby knapp, og power knapp. Når du ser androidlogoen slipper du tastene. Du vil få opp en melding om installing system update. Smør deg med tolmodighet og vent i ca 30-40 sekunder. Så er du inne i bootmenyen. Bla ned til vipe/delete cashe. Bekreft med powerknapp. Start telefonen på nytt.

Hehe. Så ikke denne før jeg svarte.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med varsellyden når jeg får epost til den ene mailkontoen.

To mailkontoer, samme oppsett på begge.

Får kun viberering til konto A, den andre, konto B virker både lyd og viberering.

Byttet varsellyd (omvendt), da funket det motsatt, så lyden som ikke virker på konto A, den virker på konto B.

Jeg måtte sette en lyd som fulgte tlf for å få varsel på konto A, da funka det.

Men så kjedelig lyd, vil jo ikke ha "alarm" heller.

Har funnet en "postman-lyd" på nett som har litt kraftigere lyd enn den som fulgte med tlf, men den ville altså ikke funke på konto A, bare på konto B.

Det jeg lurer på, hvor legger jeg egentlig inn egne lyder jeg finner "der ute" på det store nettet..

Til nå har jeg brukt mappa/bane

Mine filer/intern lagring/Android/Media/Notifications (eller ringtones)

Jeg bruker TypeApp for epost.

Og, hvor er egentlig de standard lydene som tlf kom med lagret? (hvordan finne dem?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...