learntofly Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ser ut til at utrullingen har stoppet: https://www.androidpolice.com/2018/02/14/samsung-halts-android-8-0-oreo-rollout-galaxy-s8-s8/ Er vel en del som har blitt stående fast på "optimaliserer apper" etter oppdatering. Kanskje det er det de ønsker å fikse? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Telenor mente at Samsung sender Oreo ut i puljer for å minske belastningen, og at dette er årsaken til at de ikke har sendt ut til alle. Flash til NEE så får du Oreo med en gang. Tar et kvarter. Endret 15. februar 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg var så heldig at jeg jeg fikk solgt min iPhone X etter en uke. Makan til hype er det lenge siden jeg har opplevd. Ikke rart at iPhone X selger svært dårlig. Den telefonen er ikke verdt penga. Nå er jeg totalt sett fornøyd med iPhone X'en min til privatbruk, men det blir vel en digresjon i denne tråden. Både S8 og iPhone X er flotte mobiler, jeg er enig i at X'en kunne vært mer rimelig men jeg har ikke problemer med å bruke pengene på den personlig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Er det andre som har problemer med appen "Finder" etter oppgraderingen? Den spretter opp i hytt og pine og eneste måte å komme tilbake til andre apper der ut til å være å stoppe appen. Messenger er for eksempel ikke lengere mulig å aksessere via boblen som kommer opp over andre apper, trykker man på den så er det Finder som kommer opp. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg oppdaterte dagen den ble tilgjengelig, OTA. Har ikke noe problemer eller merket noe uvanlig på min S8. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Ser ut til at utrullingen har stoppet: https://www.androidpolice.com/2018/02/14/samsung-halts-android-8-0-oreo-rollout-galaxy-s8-s8/ Er vel en del som har blitt stående fast på "optimaliserer apper" etter oppdatering. Kanskje det er det de ønsker å fikse? Oreo updaten er fjernet fra SamMobile sine sider også. Endret 15. februar 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Tikker og går fint her, ligger på samme batteritid som før update, mellom 50-70 timer. LDAC gir fantastisk mye bedre lyd enn aptx! Synd det er så begrenset utvalg av propper som støtter det. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) "Samsung rullet ut Android 8-oppdatering ved en feiltagelse" https://www.tek.no/artikler/samsung-rullet-ut-android-8-oppdatering-ved-en-feiltagelse/430676 Endret 15. februar 2018 av Hes. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 "uferdig" høres rart ut. Grunnen er nok att enkelte har hatt reboot problemer og at de da velger å trekke den. På min fungerer alt helt fint, både oppdateringa og alt ellers gikk smertefritt. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ja samme her, eneste jeg merker er at noen apper slutter å virke iblant og av og til fryser, selv etter nullstilling av tlf, men det blir sikkert fikset etterhvert med en update av både telefon og apps (usikker på om det os eller app sin skyld ) Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen.. Pass deg. Nå vil folk i tråden henge deg ut for å bruke mobilen feil. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen.. Pass deg. Nå vil folk i tråden henge deg ut for å bruke mobilen feil. Men jeg bruker ikke mobilen til spilling.. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen.. Pass deg. Nå vil folk i tråden henge deg ut for å bruke mobilen feil. En ting jeg har lurt på. Hvis du er SÅ missfornøyd med S8, hvorfor selger du ikke og kjøper deg noe annet? Endret 17. februar 2018 av Simkin Lenke til kommentar
newnick Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen..Hei. Inn i systemcashe og kjør en vipe, så er du nok tilbake til god batteritid. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen..Hei. Inn i systemcashe og kjør en vipe, så er du nok tilbake til god batteritid. Gjorde det nettopp, får se i morgen hvordan telefonen oppfører seg! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen..Hei. Inn i systemcashe og kjør en vipe, så er du nok tilbake til god batteritid. Mulig et retard spørsmål, men hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 https://support.t-mobile.com/docs/DOC-34311 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Hva er dette for noe? Etter denne meldingen begynte å komme har jeg vært nødt å lade telefonen flere ganger om dagen..Hei. Inn i systemcashe og kjør en vipe, så er du nok tilbake til god batteritid. Mulig et retard spørsmål, men hvor finner jeg det?Etter fri hukommelese: slå av telefonen. Hold inne volum opp, bixby knapp, og power knapp. Når du ser androidlogoen slipper du tastene. Du vil få opp en melding om installing system update. Smør deg med tolmodighet og vent i ca 30-40 sekunder. Så er du inne i bootmenyen. Bla ned til vipe/delete cashe. Bekreft med powerknapp. Start telefonen på nytt. https://support.t-mobile.com/docs/DOC-34311Hehe. Så ikke denne før jeg svarte. Endret 9. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg sliter litt med varsellyden når jeg får epost til den ene mailkontoen. To mailkontoer, samme oppsett på begge. Får kun viberering til konto A, den andre, konto B virker både lyd og viberering. Byttet varsellyd (omvendt), da funket det motsatt, så lyden som ikke virker på konto A, den virker på konto B. Jeg måtte sette en lyd som fulgte tlf for å få varsel på konto A, da funka det. Men så kjedelig lyd, vil jo ikke ha "alarm" heller. Har funnet en "postman-lyd" på nett som har litt kraftigere lyd enn den som fulgte med tlf, men den ville altså ikke funke på konto A, bare på konto B. Det jeg lurer på, hvor legger jeg egentlig inn egne lyder jeg finner "der ute" på det store nettet.. Til nå har jeg brukt mappa/bane Mine filer/intern lagring/Android/Media/Notifications (eller ringtones) Jeg bruker TypeApp for epost. Og, hvor er egentlig de standard lydene som tlf kom med lagret? (hvordan finne dem?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå