Svein Arild Søyland Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Kult! Der er den på vei ned til min S8+. Håper den er like bra som den forrige. :-) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Noen som har det. Min sier fremdeles at G955FXXU1AQK7 er nyeste, og at den er installert...... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Er det kun s8+ som har fått oppdateringen? Eller er det noen med vanlig s8 som har fått den? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Er det kun s8+ som har fått oppdateringen? Eller er det noen med vanlig s8 som har fått den? Min S8 har fått... Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) https://www.xda-developers.com/how-to-install-android-oreo-on-the-samsung-galaxy-s8-s8-exynos/ Endret 12. februar 2018 av Hes. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Er det kun s8+ som har fått oppdateringen? Eller er det noen med vanlig s8 som har fått den?Jeg fikk min nå, S8 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hei. Jeg bruker Novalauncher prime, men kunne tenke meg å prøve Samsung experience. Hvordan bytter jeg? Har ikke funnet ut hvordan jeg bytter uten å måtte avinnstalere Novalauncher. Sikkert et noob problem, men setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Morelia_ss Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Fått min Oreo oppdatering. Lastet den ned og innstallert den. Men mobilen min starter og optimaliserer appene. Starter om og om igjen igjen . Noen ganger starter den på app 34 og teller opp til 84 for så å stå å blinke med samsung i 3 min ca for den starter og opptimaliserer apper igjen. Andre ganger starter den på f.eks 43 og går til 84 og samsung merket blinker igjen. Har holdt på slik i to timer nå. Noen forslag ? Endret 12. februar 2018 av Morelia_ss Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Fått min Oreo oppdatering. Lastet den ned og innstallert den. Men mobilen min starter og optimaliserer appene. Starter om og om igjen igjen . Noen ganger starter den på app 34 og teller opp til 84 for så å stå å blinke med samsung i 3 min ca for den starter og opptimaliserer apper igjen. Andre ganger starter den på f.eks 43 og går til 64 og samsung merket blinker igjen. Har holdt på slik i to timer nå. Noen forslag ? Det står litt om det på itavisen. I kommentarfeltet. Flere som opplever det, men noen mener at det kan fikses ved å starte telefonen i "sikker modus" og slette cachen. Hvis ikke det går, kan man vist wipe telefonen, men da mister du alt. Les på itavisen i kommentarfeltet under oreo oppdateringen. Endret 12. februar 2018 av larax62 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hei. Jeg bruker Novalauncher prime, men kunne tenke meg å prøve Samsung experience. Hvordan bytter jeg? Har ikke funnet ut hvordan jeg bytter uten å måtte avinnstalere Novalauncher. Sikkert et noob problem, men setter pris på hjelp. Fant det ut... :-) Lenke til kommentar
Morelia_ss Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Fått min Oreo oppdatering. Lastet den ned og innstallert den. Men mobilen min starter og optimaliserer appene. Starter om og om igjen igjen . Noen ganger starter den på app 34 og teller opp til 84 for så å stå å blinke med samsung i 3 min ca for den starter og opptimaliserer apper igjen. Andre ganger starter den på f.eks 43 og går til 64 og samsung merket blinker igjen. Har holdt på slik i to timer nå. Noen forslag ? Det står litt om det på itavisen. I kommentarfeltet. Flere som opplever det, men noen mener at det kan fikses ved å starte telefonen i "sikker modus" og slette cachen. Hvis ikke det går, kan man vist wipe telefonen, men da mister du alt. Les på itavisen i kommentarfeltet under oreo oppdateringen. Prøver det. Holder strømknappen, Bixby og volum opp knappen inne men ingen ting skjer. Holder jeg strøm og volum ned starter den bare på nytt men går i samme loopen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hvorfor har ikke min S8+ denne oppdateringen tilgjengelig? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Fått min Oreo oppdatering. Lastet den ned og innstallert den. Men mobilen min starter og optimaliserer appene. Starter om og om igjen igjen . Noen ganger starter den på app 34 og teller opp til 84 for så å stå å blinke med samsung i 3 min ca for den starter og opptimaliserer apper igjen. Andre ganger starter den på f.eks 43 og går til 64 og samsung merket blinker igjen. Har holdt på slik i to timer nå. Noen forslag ? Det står litt om det på itavisen. I kommentarfeltet. Flere som opplever det, men noen mener at det kan fikses ved å starte telefonen i "sikker modus" og slette cachen. Hvis ikke det går, kan man vist wipe telefonen, men da mister du alt. Les på itavisen i kommentarfeltet under oreo oppdateringen. Prøver det. Holder strømknappen, Bixby og volum opp knappen inne men ingen ting skjer. Holder jeg strøm og volum ned starter den bare på nytt men går i samme loopen. Da vet ikke jeg. Har du prøvd å høre i det andre kommentarfeltet? (itavisen) Lenke til kommentar
Morelia_ss Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Fått min Oreo oppdatering. Lastet den ned og innstallert den. Men mobilen min starter og optimaliserer appene. Starter om og om igjen igjen . Noen ganger starter den på app 34 og teller opp til 84 for så å stå å blinke med samsung i 3 min ca for den starter og opptimaliserer apper igjen. Andre ganger starter den på f.eks 43 og går til 64 og samsung merket blinker igjen. Har holdt på slik i to timer nå. Noen forslag ? Det står litt om det på itavisen. I kommentarfeltet. Flere som opplever det, men noen mener at det kan fikses ved å starte telefonen i "sikker modus" og slette cachen. Hvis ikke det går, kan man vist wipe telefonen, men da mister du alt. Les på itavisen i kommentarfeltet under oreo oppdateringen. Prøver det. Holder strømknappen, Bixby og volum opp knappen inne men ingen ting skjer. Holder jeg strøm og volum ned starter den bare på nytt men går i samme loopen. Da vet ikke jeg. Har du prøvd å høre i det andre kommentarfeltet? (itavisen) Nei. Akkurat kommet ifra jobb. Prøver nå. Noen andre her som har hatt problemer eller vet hvordan jeg kan få fikset det ? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hvorfor har ikke min S8+ denne oppdateringen tilgjengelig? Din mobiloperatør har enda ikke godkjent den. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Håper Telenor får ut fingeren nå da, og ikke lar det gå flere uker før vi som har Telenor får Oreo. Om jeg skal ha Galaxy S9 så skal jeg ikke ha Telenor branda. Endret 12. februar 2018 av Simkin 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Har 8+, Telenor og Oreo. Sa nei til "Rich", men tror jeg bør få tilbake den menyen. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg har Telenor og fått oppdatering til 8+. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg har Telenor og fått oppdatering til 8+. Har det samme. Ikke fått noe. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Under "innstillinger" -> "om telefonen" står det "Mitt telefonnummer: UKJENT" Flere som har det slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå