Pande Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 NuMa-The Trumpet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Disse nydelige portrettene viser musikere i sitt rette element - på scenen . Du er heldig som har fått høre musikken samt dokumentere det fotografisk . Vi andre får nøye oss med bildene og prøve å forestille oss hvordan det låt . Hører på "Switch " med Nils Petter Molvær nå når jeg driver med etterarbeid av dagens fotofangst . Alec Lenke til kommentar
Pande Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Disse nydelige portrettene viser musikere i sitt rette element - på scenen . Du er heldig som har fått høre musikken samt dokumentere det fotografisk . Vi andre får nøye oss med bildene og prøve å forestille oss hvordan det låt . Hører på "Switch " med Nils Petter Molvær nå når jeg driver med etterarbeid av dagens fotofangst . Alec Takker for fin kommentar Alec:-) Hyggelig å høre en musikkelsker, som jeg har skjønt du er, sette pris på bildene. Uten musikk er vi fattige.... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Flott stemningsbilde! Føler musikken! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Flott stemningsbilde! Føler musikken! Hallo! Where have you been? Det var da hyggelig du stakk innom:-) Flott du likte bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg