dimiles Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 www.girlskateboards.com Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 1. javel, jeg gidder ikke argumentere mer.. tipper development kan skrives begge veier eller noe sånnt.. Men "you have arrived the main page" mangler et ord jau... 2. Girl-logoen har skjørt jens... Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dunestar Digital Developement. Om du vil at engelsken på siden din skal være helt på jordet, så er det greit for meg... Enig med Haltan der... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Potato potito Nisse nasse? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Syntes den var søt når den ble rosa jeg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dude, førsteutkastet(bildet i starten) var jo direkte stylish da Likte det Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Potato potito Nisse nasse? Nusse nesse? Eller? Nei.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dunestar Digital Developement. Om du vil at engelsken på siden din skal være helt på jordet, så er det greit for meg... Enig med Haltan der... Henger meg på her! Engelsken er direkte feil. Sjekk ordboka! Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Pokker så vanskelig det skulle være da! written also developement http://dictionary.reference.com/search?q=developement PoleCat: ser du lusker rundt og planlegger et teit innlegg Endret 2. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har en viss følelse av at noen vil øke postcounten sin for tiden... Back to topic: * Jeg liker ikke den logotingen din. Ser ut som hode til en liten koselig bamse. Mulig det bare er jeg som ser det slik. * Det ble mye bedre når det ble lysnet opp, slik som HalTan viste. * Grammatikkfeilene skulle du vel være klar over nå. * Umulig for å meg å lese teksten (f.eks under info stuff) uten å klistre ansiktet opp i skjermen. (Har -0,25 på begge øyne ) * Scrollbaren som hører til "Latets jobs" bør du endre farge på. (Selv om det bare funker i IE/Opera, dammit) Latest projects hadde hørt kulere ut spør du meg. Ellers bare bra ja... Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Forresten, HalTan er tøffest av ale for tiden Ikke si noe mer så er du evig 1337 Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alt som kommer til å bli skrevet, kommer til å bli skrevet på engelsk.Ha en oversettelse til norsk bak en link da. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Alt som kommer til å bli skrevet, kommer til å bli skrevet på engelsk.Ha en oversettelse til norsk bak en link da. Hvorfor det? De fleste nordmenn forstår engelsk! Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alt som kommer til å bli skrevet, kommer til å bli skrevet på engelsk.Ha en oversettelse til norsk bak en link da. Hvorfor det? De fleste nordmenn forstår engelsk! Det store verdensspråket tar over. Greit nok det, bare nynorsk forsvinner først. (Ikke vondt ment for alle som skriver nynorsk da, bare for å få sagt det.) Engelsk... Det var en god ide det... Engelsk tar snart over siden min også; hver du sikker!!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Forresten, HalTan er tøffest av ale for tiden Ikke si noe mer så er du evig 1337 Jeg tar innpå... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Forresten, HalTan er tøffest av ale for tiden Ikke si noe mer så er du evig 1337 Jeg tar innpå... Kanskje vi skulle snakket om topic her? Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Kanskje vi skulle snakket om topic her? Ja, ærlig talt. Minst halve tråden er bare SØPPEL!!! Endret 2. desember 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Kanskje vi skulle snakket om topic her? Ja, ærlig talt. Minst halve tråden er bare SØPPEL!!! Takk for opplysningen! Kom deg på MSN, fenderstratguitarplayer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå