Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Hei igjen! Jeg har så lyst på portfolio! En side der jeg kan samle alt av gode arbeider kun for imponere! Jeg laga en fish i PS idag. Så lurer jeg på; Er den noe å samle på? > LINK (117308 b) Noen forslag til forbedring før jeg begynner på kodinga (forutsatt at folk liker sida mi)? Endret 2. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Jeeez så MØRK! Ja, det var kanskje noe av det. Skal love det blir 10 ganger bedre når skrifta blir skrevet i html kode og ikke i photoshop. Noe mer konstruktivt? Endret 2. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg likte ikke helt den stilen. Ting blir for uklart. Menyen og innholdet kommer ikke godt nok frem. Men, siden imponerer definitivt meg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ting blir for uklart. Menyen og innholdet kommer ikke godt nok frem. Jeg skal garanterere deg med 100% sikkerhet at meny og innhold vil komme mye bedre frem når siden blir koda. Takk for svar! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Flott detta, Simon, men den er ALT FOR mørk! Vreng opp lyset en del, så skal du se det blir bra! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Tenkte ikek bare på skriften... hele fargesettet osv. Var generellt sett så mørkt at jeg begynte å skru på brightness på skjermen min her... Endret 2. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hva slags skjermer er det dere sitter med? Hos meg er det helt okei. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva slags skjermer er det dere sitter med? Hos meg er det helt okei. Jeg TROR du trenger å justere contrast, brightness og eventuellt gamma. Sitter forresten på en fintunet Nec 21", så ikke no gærnt her Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) plassering av elementer og størrelser og slikt ser bra ut, men også jeg må nok kommentere fargevalget. det er gjerne litt mørkt og lite kontraster i området fra innhold delen til menyen. tar det som en selvfølge fra en av ditt kaliber at det ikke kommer en standardscroll nede til høyre tror det kan bli en god side. litt mer kontrast i meny området kanskje? bare litt. veldig godt utgangspunkt EDIT: Hva slags skjermer er det dere sitter med? Hos meg er det helt okei. strengt tatt er det vel hva som vises på våres (de besøkendes skjermer som er har noe å si) . har testet både på lcd og vanlig svær skjerm. er kanskje litt bedre på lcd'en, men fortsatt sn smule mørk. Endret 2. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg bøyer meg i støvet. Blir det noen gang noe av dette layoutet skal jeg love å gjøre det lysere! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Ser du ikke det? MYYYYE bedre ) Nå var den faktisk svært så lekker, keep up the good work ) PS: jauda, det er brudd på copyright blablabla.... og burde det ikke være "you have arrived AT the mail page" ? Endret 2. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Om ikke rosa, så skal den bli lysere. Jeg har skrevet det jeg har skrevet korrekt. Endret 2. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Om ikke rosa, så skal den bli lysere. vel, straks jeg gjorde den lysere, så ble den også rosa EDIT: "Dunestar Digital Development" ikke developement Endret 2. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 skrifta i menyen kommer alt for dårlig fram, gjør noke med det, evt legg knappane vannrett oppover, gjennom hovudet til "strek"-mannen bak der Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 EDIT: "Dunestar Digital Development" ikke developement Dunestar Digital Developement. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dunestar Digital Developement. Om du vil at engelsken på siden din skal være helt på jordet, så er det greit for meg... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvorfor har du logoen til Girl Skateboards i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den var veldig mørk og utydelig Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Engelsken min er nok riktig, HalTan! Girl Skateboards? What? Sånn kun logo-messig. Hvordan er den? Endret 2. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå