pling600 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Har kjøpt Samsung55 KS 8005 som er et meget bra TV og det anbefaler jeg.Men det er en ting jeg ikke finner ut av.Satelitt søk,det er to inntak på connetingbox men hvilken skal en bruke til å koble til Parabol?Har hvert inne i meny og søkt opp satelittkanaler men det fungerer ikke.Etter søk 0 kanaler.Og det er flere innstillinger på hvilken LNB en skal bruke.Samsung har ingen ting i manualen anngående Satelittsøk Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Har du ikke en dekoder fra parabolen? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Har du ikke en dekoder fra parabolen? Er vel kanskje den han vil unngå å bruke da.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 ...det er to inntak på connetingbox men hvilken skal en bruke til å koble til Parabol?Inntakene er sikkert merket, hva står det under kontaktene? Og det er flere innstillinger på hvilken LNB en skal bruke.Hvilke valg er det du får opp? Lenke til kommentar
pling600 Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 ...det er to inntak på connetingbox men hvilken skal en bruke til å koble til Parabol?Inntakene er sikkert merket, hva står det under kontaktene? Og det er flere innstillinger på hvilken LNB en skal bruke.Hvilke valg er det du får opp? Har du ikke en dekoder fra parabolen? Har dekoder men jeg vil ha Astra 19g Øst som en kan se UHD Lenke til kommentar
pling600 Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Har dekoder men jeg vil prøve UHD på Astra 19g Øst Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 http://en.kingofsat.net/ultrahd.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå