Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert landskapsbilde med en fin nattlig stemning .

Flott forgrunn med det gamle naustet og den mektige fjellrekken i bakgrunnen samt månen som speiler seg i sjøen .

Alec

Lenke til kommentar

Litt rart at et så godt bilde ikke har flere kommentarer. Ikke mye å sette fingeren på her. Det enste som bryter er den mørke odden til venstre i bildet. Bryter mener jeg den har enn annen farve enn resten av bilde. Om dette er pluss eller minus er det opp den enkelte å mene noe om . Jeg bare konstanterer det jeg ser.

Lenke til kommentar

Meget godt komponert med eller uten odden. Har manglende kommentarer noe å gjøre med at vedkommende ikke er så aktiv selv med å gi konstruktiv kritikk? Eller kommer det av manglende takk for de som bruker av sin tid til å kommentere bildet? Et samlet takk til slutt synes jeg hører med, noe jeg har vært inne på før. Ingen her er så gode at de kan heve seg over dette:-) Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Meget godt komponert med eller uten odden. Har manglende kommentarer noe å gjøre med at vedkommende ikke er så aktiv selv med å gi konstruktiv kritikk? Eller kommer det av manglende takk for de som bruker av sin tid til å kommentere bildet? Et samlet takk til slutt synes jeg hører med, noe jeg har vært inne på før. Ingen her er så gode at de kan heve seg over dette:-) Mvh Gunnar

Skal ikke bruke denne siden til noe diskusjon. Men er i grunn dritt lei av å kommentere "flottbilde" fine farver" osv. Føler forumet blir brukt som mer et familie album. Trodde dette skulle være et forum som man la ut bilder for å få kritikk for å bli en bedre fotograf. Men man bør "gidde

" å takke for all kritikk.

Lenke til kommentar

Skal ikke bruke denne siden til noe diskusjon. Men er i grunn dritt lei av å kommentere "flottbilde" fine farver" osv. Føler forumet blir brukt som mer et familie album. Trodde dette skulle være et forum som man la ut bilder for å få kritikk for å bli en bedre fotograf. Men man bør "gidde

" å takke for all kritikk.

Jeg vet ikke om tolker meg feil, da jeg nevner konstruktiv kritikk. Fint bilde, flotte farger kan jo være for nybegynnere og bedre enn ingen kommentar. Takk er noe jeg fikk inn i barndommen og har beholdt siden uansett hvor jeg er:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...