raathass Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Ett av familiens QC25 tok kvelden. Bose innrømmer produktfeil og har sendt erstatningsprodukt. Erstatningsproduktet har imidlertid annen farge (sølvfargede sider med turks dekor) enn produktet som ble sendt inn (svart tvers igjennom). Personlig synes jeg ikke noe om fargen på det nye produktet, og vil trives langt mindre med det på hodet (og det er lov å kalle meg jålete :-) ). Bose sier at fargen/modellen jeg sendte inn ikke lenger finnes i sortimentet, og det er fair enough. Jeg har derfor tilbudt meg å betale et mellomlegg opp til QC35 som kommer i svart, men det er ikke "en opsjon de tilbyr i øyeblikket". Hvor pirkete er det lov å være i saker som dette? Magefølelsen sier at Bose er godt innafor med sitt erstatningsprodukt, men det kan jo hende noen har noen triks på lager til hvordan man kan påvirke dem. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Personlig syns jeg Bose er langt innafor. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg vil nok også påstå at Bose er innafor. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Om jeg ikke husker feil så ble den svarte kun solgt som limited edition og kostet noe mer til tross for samme kvaliteter som ordinær qc25. Jeg ville altså ikke godtatt å fått en annen variant enn den jeg i utgangspunktet kjøpte på lik linje med at jeg ikke ville godtatt en rosa iphone i bytte med en sølvfarget. Du kan vel eventuelt heve kjøpet dersom det plager deg veldig? Lenke til kommentar
raathass Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Om jeg ikke husker feil så ble den svarte kun solgt som limited edition og kostet noe mer til tross for samme kvaliteter som ordinær qc25. Jeg ville altså ikke godtatt å fått en annen variant enn den jeg i utgangspunktet kjøpte på lik linje med at jeg ikke ville godtatt en rosa iphone i bytte med en sølvfarget. Du kan vel eventuelt heve kjøpet dersom det plager deg veldig? Godt poeng. De har selv bekreftet at "triple black" var en limited edition, kan spille litt på det. Det plager meg ikke veldig, og heving av kjøp er ikke aktuelt da jeg kjøpte produktet til kampanjepris godt under dagens bruktpris :-). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 QC25 og QC35 er vel designmessig like, så kanskje du kan få Bose til å sende deg et sort sett med erstatningsøreputer til QC35? https://www.bose.no/nb_no/products/headphones/headphone_accessories/qc35-ear-cushion-kit.html#v=qc35_earcushion_acc_black Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Spørsmål til dere med Bose QC25 og QC35; vurderer å kjøpe til kona. QC25 har kabel med mikrofon? Hva med QC35 som i hovedtrekk skal brukes trådløst... har den også mikrofon? Tenker; kan de brukes til skype; eventuelt til å ta telefon på iphone? Hvordan gjøres det med mikrofondelen? Kunne ikke finne noe klart svar fra Bose sine nettsider. Endret 3. mars 2017 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå